اسکوچیچ یا بنتو؛بازی ایران و کُره با لبخند کدام مربی تمام می شود؟

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی شانزدهمین مسابقه ای است که دراگان اسکوچیچ روی نیمکت ایران می نشیند. اسکوچیچ در 15 بازی خود با تیم ملی کشورمان صاحب 14 برد و یک تساوی است و بدون باخت رکورددار نیمکت ایران است.

اسکوچیچ یا بنتو؛بازی ایران و کُره با لبخند کدام مربی تمام می شود؟

تنها تساوی ایران برابر تیم کره جنوبی و در دیدار رفت مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در ورزشگاه آزادی رقم خورد و حالا در دیدار برگشت که می توان از آن به عنوان یک آزمون حساس و سطح بالا نام برد می توان به ادامه شکست ناپذیری اسکوچیچ امیدوار بود.

از سوی دیگر پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره جنوبی هم دارای آمار قابل توجهی در این تیم است. بنتو در 19 بازی خانگی با کره جنوبی هیچ باختی را متحمل نشده است و 15 برد و 4 تساوی به دست آورده. او همچنین با کسب 27 پیروزی برای تیم ملی کره جنوبی در کنار اشتیلیکه سرمربی سابق این تیم قرار گرفته است و با شکست دادن ایران می تواند به تنها مربی کره تبدیل شود که بیشترین برد را به این تیم هدیه داده است.

در سرانجام این مسابقه احتمالاً رکورد یکی از این دو مربی شکسته خواهد شد. شاید اسکوچیچ که در غیاب نفرات کلیدی خود از جمله مهدی طارمی، سامان قدوس و علیرضا جهانبخش در فاز تهاجمی قطعاً کمبودهایی خواهد داشت نخستین باخت خود را با ایران ثبت کند و شاید هم بنتو در ثبت بیستمین بازی بدون باخت خانگی ناکام بماند. احتمال سوم هم تساوی ایران با کره جنوبی است که از نظر آماری به هر دو مربی کمک می کند به ادامه رکوردهای خود روی نیمکت دو تیم ادامه بدهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اسکوچیچ یا بنتو؛بازی ایران و کُره با لبخند کدام مربی تمام می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ یا بنتو؛بازی ایران و کُره با لبخند کدام مربی تمام می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید