اشتباهات عجیب داوری به نفع پرسپولیس و شائبه مهندسی لیگ به نفع تیمی خاص!

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، روزنامه خراسان نوشت: عدم اخراج میلاد سرلک، بازیکن پرسپولیس که با یک گل و یک پاس گل سهم بسزایی در پیروزی پرگل تیمش داشت سوژه رسانه ها و فضای مجازی شده است. به اذعان کارشناسان داوری این بازیکن باید اخراج می شد، اما داور بازی مماشات کرد و پرسپولیس با خوش شانسی محض و تکرار اشتباهات داوری برای چندمین هفته متوالی به سود این تیم، دقیقه 35 بازی از 10 نفره شدن نجات یافت و درنهایت هم با تاثیرگذاری همان بازیکن مستحق اخراج، پیروز شد.

اشتباهات عجیب داوری به نفع پرسپولیس و شائبه مهندسی لیگ به نفع تیمی خاص!

البته هواداران پرسپولیس یا این موضوع را قبول ندارند و یا آن را به پای اشتباهات داوری و جزیی از بازی می گذارند که ظاهرا فقط در مورد حریف مقابل شان قابل قبول است! با این حال رقبای پرسپولیس و استقلالی ها دست بردار نیستند و با اشاره به اشتباهات محرز داوری در دیدار های پرسپولیس طی 4 هفته آغازین لیگ برتر دوباره بحث مهندسی لیگ را مطرح کرده اند که به زعم آن ها در راستای قهرمانی پرسپولیس برای پنجمین فصل متوالی است که البته با نگاهی به مستندات داوری بازی های پرسپولیس این شائبه را ایجاد می کند. هرچند اشتباهات داوری در همه جای دنیا بخشی از فوتبال است و حتی در عالی ترین سطح هم بار ها رخ داده است.

طبق آمار ارائه شده پرسپولیس در هفته دوم و بازی با نفت آبادان صاحب یک پنالتی مشکوک شد که روی محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش این تیم اعلام شد و با همان پنالتی هم به 3 امتیاز بازی رسیدند. پس از بازی بیشتر کارشناسان خطای پنالتی را درست ندانستند و تصمیم داور را اشتباه خواندند، اما پرسپولیس به خواسته اش رسیده بود. در هفته سوم این ماجرا باز هم تکرار شد و پرسپولیس در بازی با نفت مسجدسلیمان صاحب یک پنالتی بادآورده دیگر روی بشار رسن شد که البته سیامک نعمتی این بار نتوانست آن را گل کند. اعتراض نفتی ها هم به جایی نرسید.

پرسپولیس در هفته چهارم به مصاف شهرخودرو رفت. در حالی که بازی تا اواخر نیمه اول بدون گل در جریان بود خطای شدید میلاد سرلک روی بازیکن شهرخودرو مستحق یک کارت قرمز بود، اما داور فقط یک کارت زرد داد تا بازیکن خاطی در زمین بماند و پایه گذار گل های دوم و سوم پرسپولیس باشد. در حالی که اگر او دقیقه 35 اخراج می شد شاید جریان و نتیجه بازی فرق می کرد. اما واکنش کمیته داوران به این اشتباهات که 6 امتیاز به حساب پرسپولیس واریز کرده چه خواهد بود؟ چطور می توان این ذهنیت منفی و شائبه جدی مهندسی لیگ را از ذهن فوتبال دوستان زدود؟

منبع: فرارو

به "اشتباهات عجیب داوری به نفع پرسپولیس و شائبه مهندسی لیگ به نفع تیمی خاص!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات عجیب داوری به نفع پرسپولیس و شائبه مهندسی لیگ به نفع تیمی خاص!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید