اولتیماتوم سخنگوی پرسپولیس به فدراسیون فوتبال

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، ابراهیم شکوری درباره شکایت باشگاه پدیده به خاطر بازی کردن عیسی آل کثیر، اظهار کرد: تمام الزامات قانونی درباره عیسی آل کثیر از سوی باشگاه پرسپولیس رعایت شده است و او از روز 14 فروردین می توانست بازی کند و مسئله ای از بابت پرداحت جریمه او وجود نداشت. ما در این زمینه هم نامه مکتوب داشتیم که می توانست بازی کند.

اولتیماتوم سخنگوی پرسپولیس به فدراسیون فوتبال

او در ادامه درباره بازیکن تیم فوتبال پدیده هم گفت: درباره این بازیکن هم باشگاه پیکان شکایت نموده و هم باشگاه قبلی این بازیکن یعنی نود ارومیه از او شکایت نموده است که فسخ قراردادش غیر قانونی بوده است و ما هم پیرو این موضوع، در زمان قانونی از سوی مدیر تیم شکایت مربوط را به ناظر مسابقه دادیم و امیدواریم آن چه حق گردد اجرایی گردد.

او همچنین گفت: درباره عیسی آل کثیر اتفاقاتی رخ داد که حتی منافع ملی را متضرر می کرد و هنوز هم دوستان دست بردار نیستند اما بهتر است دوستان در زمین مسابقه به دنبال نتیجه دریافت باشند.

شکوری هم چنین درباره اعتراض یحیی گل محمدی به بلند بودن چمن استادیوم امام رضا مشهد هم گفت: کادر فنی و ما در بازی های بین اللملی حضور دارند و از استانداردها خبر دارند. متاسفانه طبق نظر آقای گل محمدی زمین چمن بازی با پدیده استاندارد نبوده و داور بازی هم معترض بوده اما چون زمان کافی وجود نداشت بازی برگزار گردید. ما ازسازمان لیگ می خواهیم که بیش تر با این مسائل برخورد کند چون اگر این موضوع ها پیگیری نگردد، هر شهری برای خودش یک سیستم را پیاده می نماید.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره بدهی فدراسیون فوتبال به شستا و شرایط سه دانگ از سند ساختمان باشگاه پرسپولیس هم گفت: این موضوع به فدراسیون فوتبال و شستا ارتباط دارد و به پرسپولیس هیچ ارتباطی ندارد و آن طور که من شنیدم آقای عزیزی خادم پیگیر موضوع است تا مسئله ای برای باشگاه پرسپولیس که نقشی در این مساله نداشته، ایجاد نگردد. فدراسیون فوتبال به اندازه کافی دارایی دارد که اگر مسئله ای هم پیش بیاید سمت باشگاه پرسپولیس نیایند.

او در پاسخ به این سوال که آیا سه دانگ از سند ساختمان اداری باشگاه پرسپولیس به نام شستا خورده است یا خیر؟ گفت: نه ما هیچ ابلاغی دریافت نکردیم اما نکته مهم این است که ساختمان متعلق به پرسپولیس است اما سند آن به نام فدراسیون فوتبال است و در زمان خرید ساختمان هم حدودا نیمی از پول را باشگاه پرداخت نموده است.

منبع: فرارو

به "اولتیماتوم سخنگوی پرسپولیس به فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم سخنگوی پرسپولیس به فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید