با انجام این کارها تقریبا رایگان سفر کنید!

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، سفر رایگان

من سفر نمی کنم چون پول کافی برای آن ندارم. احتمالا این عذر و بهانه ای خیلی از آدم ها برای سفر نکردن است! اما ما می گوییم که این ها توجیهاتی بیش نیست! چرا؟ چون به احتمال زیاد هر روز دارید ده ها وسیله خریداری می کنید که اصلا به آن ها نیازی ندارید، پس بهتر نیست کمی هوشمندی به خرج بدهید و پولتان را بیشتر ذخیره کنید؟ مطمئنا کنجکاو شدید بدانید که چطور می توانید با پول بسیار کم و تقریبا کاملا رایگان سفر کنید. برای گرفتن جواب سوالتان با خبرنگاران همراه باشید:

با انجام این کارها تقریبا رایگان سفر کنید!

سفرهای داوطلبانه کنید

یکی از اولین انتخاب های افراد برای سفر رایگان ، سفرهای داوطلبانه است. یعنی چه؟ مثلا در یکی از شهر های کشور روسیه مزرعه ای وجود دارد که فرصت سفرهای داوطلبانه را مهیا کرده است یعنی چه؟ یعنی در ازای جای خواب و خورد و خوراک از شخص می خواهند که در کارهای مزرعه کمک کند.

شرایط زندگی

تا حال آنقدر مطلب در مورد کوچ سرفینگ و مزایای آن در مجله گردشگری وبلاگ توسعه دهنده ها نوشته ایم که دیگر کسی نیست درمورد آن نداند! البته اگر به یک جای ارزان سفر کنید، لازم نیست کوچ سرفینگ کنید. کوچ سرفینگ در واقع وبسایتی است که در آن افرادی که در شهرهای مختلف دنیا حاضرند اقامتگاه یا خانه خودشان را رایگان در اختیار مسافران قرار بدهند.. شما باید به این وبسایت بروید و با این افراد تعامل و توافق کنید.

حمل و نقل

شاید گفتن آن به نظر بدیهی برسد اما یکی از اصلی ترین مواردی که باعث خرج پول زیاد در سفر می شود، حمل و نقل است. شاید بپرسید چطور می توان در سفر هزینه ای بابت حمل و نقل نداد؟ خوب یکی از روش ها به خصوص در کشورهای گران، پیاده روی است.

قدم زدن یکی از بهترین کارها در سفر است، نه فقط به این دلیل که رایگان است بلکه به دلیل اینکه بهترین روش برای دیدن شهر و منطقه ها اطراف هم هست. مثلا اگر بخواهید وارد مترو شوید آن هم مترویی که در زیر زمین حرکت می کند، چطور می توایند چشم اندازهای شهر را ببینید؟ پس کمی زمان و حوصله به خرج دهید و پیاده روی کنید!

کلک های سفری!

اگر کمی باهوش باشید می توانید قسمتی از سفرتان را رایگان انجام دهید، مثلا یکی از راهکارها این است که با دوستتان سفر کنید تا همه هزینه ها تقسیم شوند، مثلا هزینه های غذا و خورد و خوراک و یا هزینه های رفت آمد.

بازدید از اطراف

یکی دیگر از روش هایی که با آن می توانید سفر رایگان و نیمه رایگان داشته باشید این است که از تورهای پیاده روی رایگان استفاده کنید. در همه شهرها و مخصوصا شهرهای توریستی تورهایی درگوشه و کنار شهر برپا می شوند که بصورت رایگان هستند، فقط باید کمی پرس و جو کنید و محل دقیق آن ها را متوجه شوید. از این روش نه تنها پولی بابت آن پرداخت نکرده اید بلکه یک فرصت مناسب هم برای گشت و گذار در شهر و شناخت دیدنی های آن به دست آورده اید.

منبع: الی گشت

به "با انجام این کارها تقریبا رایگان سفر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با انجام این کارها تقریبا رایگان سفر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید