کوشش تراکتور برای برای جذب بازیکنان جدید، مهاجم استقلال و هافبک سپاهان در فهرست منصوریان

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، مدیران باشگاه تراکتور تبریز قصد دارند با توجه به درخواست علیرضا منصوریان، سرمربی این تیم مهاجم استقلال و هافبک سپاهان را جذب نمایند.

کوشش تراکتور برای برای جذب بازیکنان جدید، مهاجم استقلال و هافبک سپاهان در فهرست منصوریان

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ توسعه دهنده ها، باشگاه تراکتور تبریز که تا به امروز عملکرد چندان زیادی در جابجایی تابستانی داشته، پس از جذب سه بازیکن جدید (فرعباسی، هخامنش و قنبری) در کوشش است مذاکره با بازیکنان جدید را در روزهای آینده به نتیجه برساند و جذب این بازیکنان را نیز قطعی کند.

گفته می گردد باشگاه تراکتور با نامه رسمی باشگاه سپاهان برای جذب ساسان انصاری مهاجم سرخپوشان تبریزی روبرو شده و از همین رو، تراکتوری ها خواهان معاوضه انصاری و رضا میرزایی هافبک سپاهان هستند.

ارسلان مطهری مهاجم استقلال دیگر بازیکنی است که مدیران تراکتور در روزهای گذشته با او مذاکره نموده اند و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن خواهد بود.

هادی محمدی مدافع تیم ذوب آهن در روزهای گذشته به توافق نهایی با باشگاه تراکتور دست یافته و مدیران باشگاه تبریزی برای عقد قرارداد رسمی با این بازیکن منتظر دریافت رضایت نامه از سوی باشگاه ذوب آهن هستند.

محمد آقاجانپور مدافع فصل گذشته تیم شهر خودرو نیز دیگر بازیکنی است که در روزهای گذشته با مدیران باشگاه تراکتور به توافق رسیده و به احتمال فراوان در روزهای آینده قرارداد خود با این باشگاه تبریزی را رسمی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کوشش تراکتور برای برای جذب بازیکنان جدید، مهاجم استقلال و هافبک سپاهان در فهرست منصوریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش تراکتور برای برای جذب بازیکنان جدید، مهاجم استقلال و هافبک سپاهان در فهرست منصوریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید