روزبه چشمی: باید حمایت ها از تیم ملی بیشتر گردد، فقط برای قهرمانی به جام ملت ها می رویم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، روزبه چشمی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید حمایت ها از تیم ملی بیشتر گردد تا بتوانیم قهرمان جام ملت ها شویم.

روزبه چشمی: باید حمایت ها از تیم ملی بیشتر گردد، فقط برای قهرمانی به جام ملت ها می رویم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ توسعه دهنده ها، روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت: وضعیت خوبی بر اردو حاکم است و به دنبال این هستیم تا برنامه آماده سازی مناسبی را تا آغاز جام ملت های آسیا داشته باشیم.

چشمی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به مشکلاتی که در استقلال برایش پیش آمده با روحیه خوبی در اردوی تیم ملی حاضر شده است یا نه، خاطر نشان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد و روحیه من خوب است.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه باید حمایت از تیم ملی بیشتر گردد، توضیح داد: خیلی مهم بود که ما فیفادی ها را از دست ندهیم و همه کوشش مان را می کنیم تا در بازی های دوستانه برنامه های کادرفنی را پیش ببریم و ان شاءالله که با آماده سازی خوب بتوانیم در جام ملت ها موفق شویم. شرایط کمی سخت شده است و باید حمایت ها از تیم ملی بیشتر گردد تا بتوانیم قهرمان جام ملت ها شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی در جام ملت ها قهرمان خواهد شد و انتظارات مردم در این مورد کار آنها را سخت نکرده است، گفت: انتظارات مردم کارمان را سخت تر نمی کند. همه انگیزه بازیکنان و کادرفنی موفقیت در جام ملت هاست. تیم ملی در جام جهانی بازی های خوبی را به نمایش گذاشت و به خاطر همین انتظارات از این تیم بالا رفته است.

چشمی همچنین توضیح داد: در کنار این مسئله ایران از تیم های قدرتمند آسیا بوده و هست و فقط برای قهرمانی در جام ملت ها راهی این مسابقات می شویم. امیدوارم در این راه مسئولان، رسانه ها و مردم، همه به تیم ملی یاری نمایند تا ان شاءالله به هدف مان برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "روزبه چشمی: باید حمایت ها از تیم ملی بیشتر گردد، فقط برای قهرمانی به جام ملت ها می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزبه چشمی: باید حمایت ها از تیم ملی بیشتر گردد، فقط برای قهرمانی به جام ملت ها می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید