مقتل خوانی کتاب نفس المهموم در رادیو تهران

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، مقتل خوانی کتاب نفس المهموم یکی از آثار شیخ عباس قمی از برنامه سنگلج رادیو تهران پخش می گردد.

مقتل خوانی کتاب نفس المهموم در رادیو تهران

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ توسعه دهنده ها، رادیو تهران، مقتل خوانی کتاب نفس المهموم یکی از آثار شیخ عباس قمی که به توضیح تفصیلی زندگانی امام حسین (ع) می پردازد از برنامه سنگلج رادیو تهران پخش می گردد.

نَفَسُ المَهموم فی مصیبة سیدنا الحسین المظلوم، اثر شیخ عباس قمی درباره واقعه کربلا و وقایع پس از آن است که از ولادت امام حسین (ع) شروع و سپس مناقب حضرت و آنگاه تمام وقایع بیعت تا شهادت ایشان را توضیح می دهد.

برنامه سنگلج هر بامداد از ساعت 1:35 پیرامون فضایل و مناقب امام حسین علیه السلام، بعضی وقایع تاریخی مرتبط با قیام عاشورا، قصایدی در رثای امام حسین علیه السلام، فضیلت گریه بر آن حضرت و ... روی موج اف. ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

در کربلا چه گذشت ترجمه کتاب نفس المهموم است که از زبان عربی به فارسی برگردانده شده و در این برگرداندن سعی شده ترجمه کلمه به کلمه باشد و از تعابیر و تفسیر و ترجمه های کلمات نزدیک به هم خودداری گردد.

مخاطبان در سرتاسر جهان می توانند به وسیله وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبر های رادیو تهران قرار بگیرید. علاقه مندان در محدوده استان تهران نیز به وسیله موج اف. ام ردیف 94 مگاهرتز و ای. ام ردیف 1332 کیلوهرتز می توانند مستمع برنامه های رادیو تهران باشند.

همچنین مستمعین از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را به وسیله گیرنده های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مقتل خوانی کتاب نفس المهموم در رادیو تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقتل خوانی کتاب نفس المهموم در رادیو تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید