نمای داخلی ساختمان 150 متری تزیین شده به روش مدرن و سنتی

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، چیدمانی که در این مطلب خواهید دید جزئیات بسیار جالب و غیرمعمولی دارد. چیدمان و طراحی نمای داخلی ساختمان 150 متری براساس اصول کار چندان سختی نیست، استفاده از رنگ های شاد مثل مرجانی، کفپوش ها چوبی و دیوار انحنا دار در اتاق نشیمن و دیوار و کفپوش موزاییکی در آشپزخانه ظاهری سنتی و قدیمی در عین مدرن بودن به این آپارتمان بسیار زیبا و دلباز داده است. بیشتر فضا رنگ خاکستری مایل به قهوه ای که یکی از زیباترین رنگ های خنثی است تزیین شده اما برای جلوگیری از سرد شدن بیش از حد فضا، دیوارپوش و کفپوش ها از چوب طبیعی انتخاب شده اند.

نمای داخلی ساختمان 150 متری تزیین شده به روش مدرن و سنتی

یکی از موارد جالب در طراحی داخلی این خانه دیوار انحنادار عظیمی است که پشت مبلمان راحتی هال قرار گرفته است. برای اینکه تاثیر گذاری این دیوار بیشتر گردد، تمام دیوار با پنل های چوبی پوشیده شده است. این کار علاوه بر ایجاد هارمونی، از سرد شدن فضا به خاطر حضور رنگ های سرد جلوگیری می نماید.

الویت اول در طراحی و چیدمان نمای داخلی ساختمان 150 متری معمولا هال پذیرایی است. هال پذیرایی که عظیمترین قسمت خانه نیز هست، با وجود رنگ خاکستری مایل به قهوه ای و دیوار انحنا دار، طوری طراحی شده که در همان نگاه اول حسی از آرامش و لطافت را به بیننده منتقل می نماید. اگر دقت کنید متوجه می شوید که این دیوار انحنا دار شبیه به یک پرچم در حال احتزاز در باد دیده می گردد، و برای اینکه هارمونی آن با کل دکوراسیون حفظ گردد، با رنگ کفپوش های خانه ست شده است. مبلمان راحتی نیز به صورت L چیده شده اند تا فضای خالی پشت مبلمان مانند یک راهروی رفت و آمد به آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد.

دیوار پشت تلویزیون بافت بخصوصی دارد، و بخاطر یکدست سفید بودن، تلویزیون مشکی نصب شده روی دیوار خیلی سریع خودنمایی می نماید. زیر تلویزیون، یک میز کنسولی ساده و سرتاسری برای قرار دریافت سیستم مدیا در نظر گرفته شده است. درست در انتهای میز کنسول، به یک آینه باریک قدی بر میخوریم که هدف از آن فقط معین کردن محدوده تلویزیزیون است. درست بعد از آینه به یک قفسه یا کتابخانه توکار دیواری می رسیم که به رنگ مرجانی تزیین شده و حکم نقطه کانونی این محدوده را هم دارد.

مورد بسیار جالب بعدی در نمای داخلی ساختمان 150 متری این مطلب، معین منطقه ای جدا برای نشستن کنار پنجره عظیم آپارتمان است. تصورش را بکنید مطالعه کردن در این فضای روشن شده با نور طبیعی آفتاب، و مبل راحتی گرم و نرم، چه لذت فراوانی دارد.

المان غیرمعمول بعدی در طراحی داخلی این خانه بازهم متعلق به دیوار است. یک دیوار چین خورده که با رنگ های مرجانی و سفید تزیین شده و توسط لامپ های پروژکتوری کوچک روشن می گردد.

خرید اینترنتی 41 مدل بهترین جعبه پذیرایی در سال 2020

اما شاید گل سر سبد در طراحی نمای داخلی ساختمان 150 متری، آشپزخانه بسیار جالب آن باشد. در گوشه آشپزخانه یک فضای فوق العاده دنج برای گپ خانوادگی و نوشیدن چای و قهوه در نظر گرفته شده. این فضا، داخل یک سرپناه چوبی قرار گرفته و با مبل راحتی کم ارتفاع و دو عدد میز عسلی زیبا تزیین شده است.

در آشپزخانه میز جزیره ای قرار گرفته که کانتر آن در ادامه به میزناهارخوری تبدیل می گردد. فضایی ساده و جمع و جور برای میل کردن ناهار و شام کنار خانواده.

همه چیز در خصوص کفپوش اپوکسی ، یکی از بهترین مشاغل کار آفرین این روزهای ایران

همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید، کفپوش و دیوارپوش آشپزخانه با روکش اپوکسی باکیفیت و طرح موزاییکی تزیین شده است. وقتی به طرح های روی دیوار دقت می کنیم، انگار که این ذرات از آسمان در حال بارش به پایین هستند. درست مقابل این دیوار زیبا جایگاه میز اپن با رنگ طلایی و آینه های دکوری بسیار زیبا قرار گرفته اند تا فضای آشپزخانه بیش از پیش هیجان انگیز و متفاوت دیده گردد.

شکل میز و کانتر روی کابینتی بیضی شکل است. یک دیوار از آشپزخانه هم بکل با کابینت های چوبی پوشیده شده و یخچال و فر گازی را در خود جای می دهند. اما بشخصه برای من زیباترین بخش این آشپزخانه، چراغ های آویز مدرنی هستند که بالای جزیره و میز ناهارخوری قرار گرفته اند. رنگ طلایی و چراغ های دایره ای این ست زیبا با آینه های دیواری آشپزخانه هارمونی زیبایی ایجاد نموده است.

در قسمت راهروی ورودی خانه، یک آینه توکار بلند نصب شده و درست کنار آن بازهم با ست آینه های دکوری روبرو می شویم. این آینه ها فضای راهروی ورودی را عظیم و جادار نشان می دهند.

مدل های جدید موکت طرح سرامیک و نحوه استفاده از آنها در منزل

یک نکته در این راهرو وجود دارد که نباید از آن به سادگی گذشت، چراغ خطی مستقیمی که از درب ورودی منزل آغاز می گردد و تا انتهای راهرو ادامه دارد. این روشنایی خیلی عالی و هوشمندانه محدوده ورود و خروج از خانه را معین می نماید.

درست روبروی راهروی ورودی حمام و سرویس بهداشتی قرار گرفته است. در این قسمت رنگ مرجانی رنگ غالب است. حوله خشک کن نردبانی و تولت فرنگی در کنار قفسه و روشویی سفید رنگ باعث شده تا فضا خیلی بخاطر رنگ مرجانی زننده دیده نگردد. در انتهای این قسمت هم دوش آبشاری عظیم برای استحمام قرار گرفته است.

منبع: اتاق

به "نمای داخلی ساختمان 150 متری تزیین شده به روش مدرن و سنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمای داخلی ساختمان 150 متری تزیین شده به روش مدرن و سنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید