کشتی آزاد زیر 23 سال جهان، نمایندگان 5 وزن دوم کشورمان رقیبان خود را شناختند

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، قرعه کشی پنج وزن دوم رقابت های کشتی زیر 23 جهان انجام شد و نمایندگان کشورها حریفان خود را شناختند.

کشتی آزاد زیر 23 سال جهان، نمایندگان 5 وزن دوم کشورمان رقیبان خود را شناختند

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان (امیدها) از ظهر امروز (دوشنبه) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است. قرعه کشی پنج وزن دوم این مسابقات ساعاتی پیش انجام شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند که به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم، محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف تاکر از آمریکا می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده رقابت کشتی گیران ارمنستان و مغولستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن 20 کشتی گیر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

محمد نخودی در رقابت های وزن 74 کیلوگرم که با حضور 24 کشتی گیر برگزار خواهد شد، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف یسنگالی از قزاقستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم با برنده دیدار نمایندگان قرقیزستان و مغولستان پیکار خواهد کرد.

براساس این گزارش، در پیکارهای وزن 86کیلوگرم، کامران قاسم پور در دور نخست با مخیتاریان از ارمنستان سرشاخ می شود و در صورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه کشتی گیران قرقیزستان و لهستان می رود. در این وزن نیز 26 کشتی گیر یا یکدیگر پیکار خواهند کرد.

حسین شهبازی، نماینده وزن 92 کیلوگرم کشورمان در رقابتی که با حضور 24 نفر برگزار خواهد شد، پس از استراحت در دور اول در ادامه با نیکال از آمریکا کشتی می گیرد و در صورت پیروزی مقابل این حریف در دور سوم با برنده پیکار نمایندگان ژاپن و مولداوی روبه رو خواهد شد.

اما در دسته سنگین وزن 125 کیلوگرم، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف جبرائیلوف از مولداوی می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر با برنده جدال نمایندگان ژاپن و قزاقستان رودررو خواهد شد. پیکارهای این وزن نیز با حضور 21 ورزشکار برگزار خواهد شد.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 13 فردا (سه شنبه) برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کشتی آزاد زیر 23 سال جهان، نمایندگان 5 وزن دوم کشورمان رقیبان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد زیر 23 سال جهان، نمایندگان 5 وزن دوم کشورمان رقیبان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید