بهترین 21 های تاریخ فوتبال

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، بازیکنان بزرگ زیادی در دنیا فوتبال با شماره پیراهن 21 در میادین درخشیدند.

بهترین 21 های تاریخ فوتبال

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها و به نقل از listas de futbol، شماره پیراهنی وجود دارد که در میان 11 شماره نخست نیست اما در سال های اخیر، جاودانه های زیادی داشته است. بازیکنان زیادی شماره 21 را بر تن کردند که در ادامه به بهترین هایشان اشاره می گردد.

زین الدین زیدان

هافبک فرانسوی در یوونتوس با این شماره بازی کرد و بدون شک یک قبل و بعد را با حضورش در تاریخ تیم ایتالیایی به ثبت رساند. او سپس به رئال مادرید پیوست و پیراهن شماره 5 را بر تن کرد. با این حال برای عاشقان فوتبال شماره 21 دوران زیدان به یک سمبل تبدیل شد.

آندره پیرلو

هافبک ایتالیایی بدون شک یکی از بزرگان فوتبال بود که با شماره 21 در میادین حضور داشت. او در تیم ملی نیز با این شماره به میدان رفت.

پابلو آیمار

او یکی از پیش روهای علاقه مندی به این شماره در شهر والنسیا بود. هافبک آرژانتینی به خاطر این که نمی خواست شماره 10 را برتن کند این شماره را انتخاب کرد اما این عدد او را به یک جادوگر تبدیل کرد و از این جا داستان 21 آغاز شد.

داوید سیلوا

هافبک اسپانیایی وارث شماره آیمار بود. هافبک آرژانتینی زمانی که جدایی اش از والنسیا قطعی شده بود این شماره را به سیلوا پیشنهاد کرد. بازیکن اسپانیایی این توصیه را پذیرفت و با افتخار با این شماره با پیراهن والنسیا به میدان رفت. سیلوا خیلی زود به یکی از بهترین های باشگاه اسپانیایی تبدیل شد. او سپس در منچسترسیتی نیز با این شماره به میدان رفت.

خوان کارلوس والرون

بازیکن اسپانیایی شماره 21 دپورتیوو لاکرونیا را بر تن کرد و پیراهن او به یکی ارزشمندترین ها در تیم اسپانیایی تبدیل شد. او یک نابغه در بازی با توپ بود.

سانتیاگو سولاری

هافبک آرژانتینی در رئال مادرید با این شماره به میدان رفت. سولاری بازیکن سطح بالایی بود که این موضوع را در اتلتیکومادرید نیز نشان داد.

لوییس انریکه

بازیکن اسپانیایی علاقه زیادی به این شماره داشت و در دوران بازی اش با پیراهن 21 به میدان رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بهترین 21 های تاریخ فوتبال" امتیاز دهید

4 کاربر به "بهترین 21 های تاریخ فوتبال" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین 21 های تاریخ فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید