جزئیات انتقال احتمالی انصاری فرد به ناتینگهام فارست

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، سایت رادیو ورزش یونان خبر جدیدی درباره سرنوشت ملی پوش ایرانی تیم فوتبال باشگاه المپیاکوس آتن منتشر کرد.

جزئیات انتقال احتمالی انصاری فرد به ناتینگهام فارست

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها و به نقل از سایت اسپورت اف ام یونان، کریم انصاری فرد به صورت قرضی برای مدت یک فصل به تیم ناتینگهام فارست در چمپیونشیب انگلیس خواهد پیوست.

کریم انصاری فرد که جمعه گذشته پس از انتها بازی برگشت مرحله چهارم حذفی لیگ اروپا همراه کاروان تیم المپیاکوس به یونان بازگشته بود در تمرین های دیروز این تیم حضور نیافت. او برای بستن چمدان سفر به انگلیس مهیا است و به همین خاطر در فهرست 18 نفره المپیاکوس برای بازی هفته دوم سوپر لیگ یونان برابر ایانینا قرار نگرفت.

سایت یونانی در ادامه خبرش آورده است: پدرو مارتینس، سرمربی تیم المپیاکوس روی کریم انصاری فرد در برنامه های تاکتیکی پایه ای خود حساب نکرد. گوئررو و حسن، 2 مهاجم موردنظر وی برای خط حمله المپیاکوس هستند. باشگاه المپیاکوس به دلیل عدم دریافت پیشنهاد مالی مناسب برای فروش انصاری فرد قصد دارد تا این ملی پوش ایرانی را به صورت قرضی راهی ناتینگهام فارست کند. تیمی که ماریناکیس، مالک باشگاه المپیاکوس سال گذشته میلادی آن را خریداری نموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جزئیات انتقال احتمالی انصاری فرد به ناتینگهام فارست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات انتقال احتمالی انصاری فرد به ناتینگهام فارست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید