روزبه شاه علی دوست: 3 بازی سخت داریم و باید باخت به استقلال را فراموش کنیم، در روز بدمان هم می توانستیم از استقلال امتیاز بگیریم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، روزبه شاه علی دوست، هافبک تیم فوتبال سایپا مدعی شد، تیمش در روزی که نمایش خوبی نداشته است هم می توانسته از استقلال امتیاز بگیرد.

روزبه شاه علی دوست: 3 بازی سخت داریم و باید باخت به استقلال را فراموش کنیم، در روز بدمان هم می توانستیم از استقلال امتیاز بگیریم

روزبه شاه علی دوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ توسعه دهنده ها درباره شکست سایپا برابر استقلال تهران گفت: ما بازی را خوب آغاز کردیم و در 10 دقیقه اول نمایش خوبی داشتیم، ولی در ادامه از کیفیت فنی تیم کاسته شد. با تمام احترامی که برای استقلال قائلم باید بگویم که نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم، حتی در روز بدمان هم می توانستیم از استقلال امتیاز بگیریم و در دقیقه 2+90 یک موقعیت مهم را از دست دادیم. ما در مجموع زیاد خوب کار نکردیم، ولی این باخت را جبران خواهیم کرد.

وی درباره صحنه ای که داور به سود استقلال پنالتی گرفت، تأکید کرد: من کاملاً به آن صحنه نزدیک بودم و باید بگویم که داور در اعلام پنالتی تصمیم درستی گرفت. اعتقاد من این است که سارفو باید در صحنه پنالتی باتجربه تر عمل می کرد، ولی به هرحال این اتفاق رخ داد و نمی توان شخص خاصی را هم مقصر قلمداد کرد.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه تیمش سه بازی سخت در پیش دارد، گفت: ما باید باخت به استقلال را فراموش نموده و این شکست را در بازی با پرسپولیس جبران کنیم. ما سه بازی سخت با پرسپولیس، استقلال و سپاهان داریم و پتانسیل فنی تیم ما در حدی است که می توانیم در این سه بازی نتایج خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "روزبه شاه علی دوست: 3 بازی سخت داریم و باید باخت به استقلال را فراموش کنیم، در روز بدمان هم می توانستیم از استقلال امتیاز بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزبه شاه علی دوست: 3 بازی سخت داریم و باید باخت به استقلال را فراموش کنیم، در روز بدمان هم می توانستیم از استقلال امتیاز بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید