فروش گوشی های اپل سال بعد کاهش می یابد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، تحلیلگران حوزه فناوری خبر از این می دهند که میزان فروش دستگاه های اپل سال بعد با کاهش روبرو خواهند شد.

فروش گوشی های اپل سال بعد کاهش می یابد

به گزارش خبرنگار ، مدتی بود که شرکت اپل یک برند بی رقیب در صنعت گوشی های هوشمند شناخته می شد اما در چند ماه اخیر، چندین گزارش از فروش ضعیف شرکت اپل خبر می دهند و تحلیلگر شرکت اقتصادی Nomura، آن لی اشاره نموده است که باید در انتظار افت میزان فروش محصولات اپل در سال 2019 و 2020 باشیم. این تحلیلگر بر این باور است که میزان فروش محصولات اپل از 213 میلیون واحد در سال 2018 به 204 میلیون در سال 2019 کاهش پیدا خواهد نمود و این میزان پس از آن، در سال 2020 به 200 میلیون واحد کاهش پیدا خواهد نمود. دلیل این اتفاقات به دلیل تغییرات محدودی است که در بخش خارجی این دپارتمان صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش، شزکت اپل از طراحی iPhone X در آیفون های سال 2019 هم استفاده خواهد نمود. این لزوماً بدان معنا است که جانشینان iPhone XR، iPhone XS و iPhone XS Max درست شبیه نسل پیشین خود خواهند بود. تنها تفاوت اصلی به غیر از ارتقای سیستم داخلی گوشی و ارتقای دوربین، وجود چند قابلیت واقعیت افزوده برای گوشی خواهد بود. در نتیجه، انتظار می رود اپل چند تغییر خارجی در دستگاه های خود برای سال 2020 ایجاد کند اگرچه چندان خاص نخواهند بود. به هر حال، احتمال حذف ناچ بالای صفحه نمایش بیشتر خواهد بود. علاوه بر این، لی، تحلیلگر شرکت اقتصادی Nomura پیش بینی نموده که تمرکز بیشتر روی واقعیت افزوده و معرفی 5G در سال های آتی توسط اپل انتظار می رود.

در حال حاضر، اپل هیچگونه گزارشی از میزان فروش محصولات خود منتشر ننموده است اما برخی استراتژی های اخیر به کار گرفته شده در بازاریابی آن ها نشان می دهد که آمار تا به حال منتشر شده، درست هستند. به همین دلیل، کاهش بیشتر سال های پیش رو در میزان فروش محصولات اپل غیرممکن نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فروش گوشی های اپل سال بعد کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش گوشی های اپل سال بعد کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید