فوتبال دنیا، شرح پوگبا درباره حضورش شبهه برانگیزش در باشگاه یوونتوس

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، فوتبال دنیا - هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد درباره شک و شبهاتی که درباره آینده اش شکل گرفته است پاسخ داد.

فوتبال دنیا، شرح پوگبا درباره حضورش شبهه برانگیزش در باشگاه یوونتوس

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، انتشار یک پست در صفحه اختصاصی پاول ندود، نایب رئیس باشگاه یوونتوس که فرزند پسرش را در کنار پل پوگبا در ساختمان باشگاه یوونتوس نشان می داد، بار دیگر شایعاتی در خصوص احتمال بازگشت وی به تیم سابقش مطرح شد.

پوگبا اما در خصوص حضورش در خانه بانوی پیر شفاف سازی و خاطر طرفداران منچستریونایتد را آسوده کرد و گفت که بازگشتش به تورین به خاطر مذاکره برای فراهم کردن مقدمات بازگشتش به تیمی که از سال 2012 تا 2016 برایش توپ زد، نبوده است.

پوگبا به مجله اینساید یونایتد گفت: زمانی که من به یونایتد برگشتم، بهترین احساس عمرم را داشتم. من به خانه برگشتم. همیشه رویای بازی در منچستریونایتد را داشتم، اینکه برای این تیم کلی بازی انجام دهم و گلزنی کنم.

پوگبا ادامه داد: نسبت به دور قبلی که اینجا بودم واقعاً هیچ چیزی عوض نشده است مگر مربی و بعضی از بازیکنان تیم اما سایر بخش های باشگاه مانند قبل است. من فقط به خانه برگشته ام و الان این احساس را دارم که اصلاً انگار یونایتد را ترک نکرده ام. حضور من در یوونتوس مثل رفتن به یک تعطیلات بود! برگشتن به خانه واقعاً حس فوق العاده ای دارد. برگشتن فوق العاده بود. حس کردن هوای منچستر فوق العاده است و این احساس هرگز برای من تغییر نکرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، شرح پوگبا درباره حضورش شبهه برانگیزش در باشگاه یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، شرح پوگبا درباره حضورش شبهه برانگیزش در باشگاه یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید