فوتبال دنیا، توماس توخل: نتیجه بازی با لیورپول منطقی و درست نیست

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، فوتبال دنیا - توماس توخل معتقد است شاگردانش شایسته شکست برابر سرخپوشان مرسی ساید نبوده اند.

فوتبال دنیا، توماس توخل: نتیجه بازی با لیورپول منطقی و درست نیست

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، توماس توخل در پی شکست 3 بر 2 شب گذشته (سه شنبه) شاگردانش در خانه لیورپول در هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در وقت های تلف گردیده بازی رقم خورد، گفت: شاید نتیجه خاتمهی بازی، داستان بازی را به خوبی روایت نکند. ما در دقایق خاتمهی بازی پیش از اینکه لیورپول به گل برتری اش برسد، موقعیت خوبی داشتیم که یولیان دراکسلر از آن استفاده لازم را نبرد.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن توضیح داد: در نیمه اول عملکرد فوق العاده از خود به نمایش گذاشتیم. به نظر من نتیجه این بازی منطقی و درست نیست. درست است که در نیمه اول دو گل دریافت کردیم، اما هرگز اعتماد به نفس مان را از دست ندادیم.

وی توضیح داد: ما با شجاعت و قدرت ذهنی بالایی بازی کردیم و تنها شاید در نیمه دوم کمی به راحتی توپ را از دست دادیم، اما به هر حال اینجا استادیوم آنفیلد است و یورگن کلوپ هم سه سالی می گردد که با این تیم کار می نماید.

توخل ادامه داد: لیورپول به خوبی حریفش را تحت فشار قرار می دهد و کار را سخت می نماید، اما با این وجود ما فرم و شکل خود را از دست ندادیم. ما حتی موفق شدیم نتیجه را با این شرایط به تساوی بکشانیم، اما اوضاع در خاتمه بازی خیلی سخت بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، توماس توخل: نتیجه بازی با لیورپول منطقی و درست نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، توماس توخل: نتیجه بازی با لیورپول منطقی و درست نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید