فوتبال دنیا، سولاری: در خصوص رویکردمان خیلی جدی بودیم، شایسته پیروزی مقابل ویکتوریا پلژن بودیم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، فوتبال دنیا - سانتیاگو سولاری، سرمربی موقت رئال مادرید از عملکرد بازیکنانش مقابل ویکتوریا پلژن ابراز رضایت کرد.

فوتبال دنیا، سولاری: در خصوص رویکردمان خیلی جدی بودیم، شایسته پیروزی مقابل ویکتوریا پلژن بودیم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، سانتیاگو سولاری در پی برتری 5 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) رئال مادرید مقابل ویکتوریا پلژن جمهوری چک در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: نمی توانستم چیز بیشتری از تیم انتظار داشته باشم. ما همان کاری را کردیم که باید انجام می دادیم. بازیکنانم چند گل تماشایی به ثمر رساندند و ما در خصوص رویکردمان خیلی جدی بودیم.

وی اضافه کرد: ما کارمان را به خوبی انجام دادیم اما بالاتر از آن با جدیت بازی کردیم و برای گلزنی جاه طلب بودیم. زمانی هم می توانید گل های زیادی به ثمر برسانید که بازیکنان باکیفیتی داشته باشید و بازیکنان ما کیفیت لازم را دارند.

سرمربی موقت سفیدپوشان مادریدی همچنین در خصوص استفاده از دروازه بان بلژیکی اش در ترکیب اصلی گفت: این تصمیم من بود که از کورتوا به جای کیلور ناواس استفاده کنم اگرچه باید بگویم که کیلور انسان باشخصیتی است و به عنوان یک انسان و یک بازیکن او را تحسین می کنم.

سولاری توضیح داد: باید پیش از فکر کردن به بازی بعدی مان همین روند را با فروتنی در پیش بگیریم و فداکاری و جاه طلبی برای گلزنی داشته باشیم. بازیکنانم شایسته این برد بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، سولاری: در خصوص رویکردمان خیلی جدی بودیم، شایسته پیروزی مقابل ویکتوریا پلژن بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، سولاری: در خصوص رویکردمان خیلی جدی بودیم، شایسته پیروزی مقابل ویکتوریا پلژن بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید