مرگ طرفدار اینتر پس از زیر گرفته شدن با خودروی هواداران ناپولی

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، طرفدار اینتر که در درگیری با هواداران ناپولی به شدت آسیب دیده بود جان سپرد.

مرگ طرفدار اینتر پس از زیر گرفته شدن با خودروی هواداران ناپولی

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها ، شبکه اسپوت مدیا ست ایتالیا اظهار داشت ، طرفدار اینتر که شب گذشته (چهارشنبه) پیش از مصاف نراتزوری و ناپولی در استادیوم جوزپه مه آتزا در اثر تصادف با یک خودروی ون به شدت آسیب دیده بود و وضعیت وخیمی داشت، امروز در بیمارستان درگذشت.

آخرین بازی از هفته هجدهم سری A میان تیم های دوم و سوم جدول حواشی زیادی داشت که مهمترین آن شعارهای نژادپرستانه طرفداران اینتر علیه کالیدو کولیبالی بود و درگیری آنها با طرفداران ناپولی در خارج از استادیوم.

در درگیری های بیرون استادیوم که از ساعاتی قبل از شروع مسابقه شروع شده بود، 4 طرفدار ناپولی به ضرب چاقو مجروح و یکی از آنها راهی بیمارستان شد. در همین حال یک طرفدار اینتر هم بر اثر تصادف شدید با یک خودروی ون که گویا متعلق به طرفداران ناپولی بود، به شدت مجروح شد و به صورت اورژانسی به بیمارستان منتقل شد. حال این فرد 35 ساله وخیم گزارش شده بود و امروز او بر اثر شدت جراحات وارده جان سپرد. این اتفاق یک ساعت پیش از شروع مسابقه رخ داد و هنوز هویت افراد حمله کننده به فرد جان باخته معین نیست.

با توجه به اتفاقاتی که در حاشیه بازی تیم های اینتر و ناپولی رخ داد، انتظار می رود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، برای دو تیم به خصوص اینتر محرومیت ها و مجازات هایی مانند ممنوعیت از صدور مجوز ورود به استادیوم برای طرفداران دوآتشه اش در نظر بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مرگ طرفدار اینتر پس از زیر گرفته شدن با خودروی هواداران ناپولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ طرفدار اینتر پس از زیر گرفته شدن با خودروی هواداران ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید