نظرسنجی: بایدن محبوب ترین نامزد احتمالی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، نارضایتی 52 درصدی از ترامپ

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد معاون اوباما در میان نامزد های احتمالی دموکرات در انتخابات 2020 آمریکا، بیشترین محبوبیت را دارد.

نظرسنجی: بایدن محبوب ترین نامزد احتمالی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، نارضایتی 52 درصدی از ترامپ

به گزارش، به نقل از نشریه آمریکایی هیل، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، در میان نامزدهای احتمالی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 این کشور بیشترین محبوبیت را دارد.

بر اساس نظرسنجی دانشگاه کوینیپیاک که نتایج آن امروز (چهارشنبه) منتشر شد، 53 درصد از مردم آمریکا نسبت به بایدن نظر مساعدی دارند. 33 درصد نیز نسبت به او نظر مساعدی ندارند.

در ادامه گزارش هیل آمده است بایدن تنها نامزد احتمالی انتخابات سال 2020 آمریکا با سطح محبوبیت بالای 50 درصد است.

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا و نامزد شکست خورده حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 این کشور، نامحبوب ترین نامزد احتمالی این حزب در انتخابات 2020 است. 61 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نسبت به کلینتون نظر مساعدی نداشتند.

برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمانت آمریکا، بتو اورورک، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از حوزه انتخابیه تگزاس و شرود براون، سناتور دموکرات از ایالت اوهایو، تنها نامزدهای احتمالی حزب دموکرات (علاوه بر بایدن) در انتخابات 2020 بودند که درصد محبوبیت آنها نسبت به درصد نامحبوب بودنشان بالاتر بود.

بر اساس گزارش هیل، 1147 نفر در نظرسنجی دانشگاه کوینیپیاک شرکت نموده بودند. 44 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نسبت به سندرز نظر مساعدی داشتند و 42 نفر نیز نسبت به او نظر مساعدی نداشتند. 55 درصد از شرکت کنندگان نیز اعلام کردند هنوز درباره اورورک تصمیم خودشان را نگرفته اند. اما از میان آنهایی که درباره این سناتور دموکرات اطلاعات کافی دارند، 24 درصد نسبت به او نظر مساعدی داشتند و 20 نفر نیز نظر مساعدی نسبت به او نداشتند. 77 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز اعلام کردند درباره براون اطلاعات کافی ندارند. 12 درصد نسبت به او نظر مساعدی داشتند و 7 درصد نیز نظر مساعدی نسبت به او نداشتند.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می دهد سطح رضایتمندی آمریکایی ها از عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، 39 درصد است. 52 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز نسبت به او نظر مساعدی نداشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نظرسنجی: بایدن محبوب ترین نامزد احتمالی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، نارضایتی 52 درصدی از ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی: بایدن محبوب ترین نامزد احتمالی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، نارضایتی 52 درصدی از ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید