کانتونا: مورینیو خوب است ولی نه در حد یونایتد، گواردیولا باید در یونایتد می بود

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، ستاره سابق منچستریونایتد بار دیگر به انتقاد از سرمربی این تیم پرداخت. او از گواردیولا به عنوان بهترین مربی برای تیم سابقش یاد کرد.

کانتونا: مورینیو خوب است ولی نه در حد یونایتد، گواردیولا باید در یونایتد می بود

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها و به نقل از دیلی میل، اریک کانتونا ستاره سابق منچستریونایتد که اکنون حضور در دنیای بازیگری را تجربه می نماید، درباره تجربه فوتبال و سینما گفت: من قبل از این که فوتبالیست شوم عاشق سینما بودم ولی چون کفش های خوبی داشتم ترجیح دادم فوتبالیست شوم. حضور در یک فیلم فوق العاده است و حضور در منچستریونایتد نیز فوق العاده است. البته نه یونایتد الان. درست است که اول فصل است. منچستریونایتد باشگاه بزرگی است و بزرگ خواهد ماند و در آینده قهرمان می گردد. شیوه بازی که آنها دارند خوب نیست و برای طرفداران مطلوب به نظر نمی رسد. هیچ خلاقیت و زیبایی در آن دیده نمی گردد. من مورینیو را دوست دارم. او شخصیت خوبی دارد ولی نه برای منچستریونایتد. به جای او گواردیولا باید مربی یونایتد می شد. او در تیم هایی که نمی خواهم اسم ببرم جادو می نماید.

او در ادامه گفت: برای من خیلی دردناک است که اسم تیمی را ببرم که الان با گواردیولا دارد فوتبال زیبایی ارائه می دهد ولی می گویم چون نمی توان آن را کتمان کرد. منچسترسیتی (او هم زمان دستانش را به حالت خشم مشت می نماید). منچسترسیتی فوتبال بسیار خوبی بازی می نماید و این به خاطر حضور گواردیولا است. به همین خاطر است که می گویم او باید در یونایتد حضور می داشت. او فرزند معنوی یوهان کرویف است. او زیر نظر کرویف در بارسلونا کار کرد و چیزهای زیادی از او یاد گرفت و تنها کسی است که باید در یونایتد حضور داشته باشد.

کانتونا در سرانجام صحبت های خود گفت: همیشه بهترین مربی ها در باشگاه ها هستند. در جام جهانی لوپتگی وقتی در تیم ملی اسپانیاست قبول می نماید که سرمربی رئال مادرید گردد. او حضور در مادرید را به ادامه کار در اسپانیا ترجیح می دهد. به انگلیس نگاه کنید. راهنمایی تیم را گرت ساوت گیت بر عهده دارد. او قبل از انگلیس کجا بود؟ میدلزبورو. چه عنوانی را کسب کرد؟ هیچ چیز. چرا در تیم ملی انگلیس است؟ چون هیچ مربی خوب دیگری نیست که بدون تیم باشد. سرمربیانی به تیم های ملی می روند که هیچ تیمی آنها را نمی خواهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کانتونا: مورینیو خوب است ولی نه در حد یونایتد، گواردیولا باید در یونایتد می بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانتونا: مورینیو خوب است ولی نه در حد یونایتد، گواردیولا باید در یونایتد می بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید