آمار ضعیف تفضلی و پتربورو: 13 گل خورده در 10 بازی

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، نکته جالبی درباره پتربورو وجود دارد و آن هم آمار ضعیف خط دفاع این تیم است.پتربورو با اینکه در رده دوم جدول قرار گرفته است اما طی 10 بازی 13 گل دریافت کرده و از این حیث از تیم های ضعیف لیگ یک انگلیس است.

آمار ضعیف تفضلی و پتربورو: 13 گل خورده در 10 بازی

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها،پتربورو در دهمین بازی فصل میزبان بلکپول بود، تیمی که در رده نهم جدول قرار داشت. نتیجه این بازی خانگی برای پتربورو چندان جالب نبود. تساوی 2 بر 2 مقابل تیمی که نه امیدی به صعود دارد و نه ستاره ای برایش بازی می کند. رایان تفضلی طبق معمول در ترکیب ثابت پتربورو حضور داشت و 90 دقیقه برای این تیم بازی کرد.

پتربورو با این تساوی، از 10 بازی صاحب 23 امتیاز شد تا صدر جدول را از دست بدهد. پورتسموث که رقیب جدی پتربورو برای قهرمانی در لیگ یک انگلیس است، موفق شد در زمین روچدال با نتیجه 3 بر یک پیروز شود و با 24 امتیاز رتبه اول را در اختیار بگیرد.

پتربورو از 10 بازی، 7 برد، 2 تساوی و یک شکست در کارنامه دارد. نکته جالبی درباره پتربورو وجود دارد و آن هم آمار ضعیف خط دفاع این تیم است. پتربورو با اینکه در رده دوم جدول قرار گرفته است اما طی 10 بازی 13 گل دریافت کرده و از این حیث یکی از تیم های ضعیف لیگ یک انگلیس است.

برای پتربورو در خط دفاع، رایان تفضلی یک بازیکن کلیدی است. او 10 بازی انجام داده و 856 دقیقه در زمین حضور داشته. بنابراین تفضلی هم در ثبت این آمار ضعیف نقش داشته است. آماری که برای پتربورو در ادامه فصل کمی نگران کننده است و البته می تواند رایان را هم از دعوت به تیم ملی ایران نا امید کند.

منبع: ایران ورزشی

به "آمار ضعیف تفضلی و پتربورو: 13 گل خورده در 10 بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار ضعیف تفضلی و پتربورو: 13 گل خورده در 10 بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید