تدارک رقبای تیم ملی ایران برای فیفا دی

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، رقبای تیم ملی فوتبال ایران در قاره کهن و همچنین در رقابت های انتخابی جام جهانی برنامه نسبتا ویژه ای را برای فیفا دی جاری تدارک دیده اند.

تدارک رقبای تیم ملی ایران برای فیفا دی

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، اولین پنجره بازی های ملی در سال 2021 از راه رسید و تیم های ملی مسابقات خود را در قاره های مختلف برگزار می نمایند.

اروپا، آفریقا و آمریکای مرکزی و شمالی درگیر رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر هستند اما در آسیا و آمریکای جنوبی شاهد مسابقه رسمی نیستیم و خیلی از تیم ها بازی های محبت آمیز ای را ترتیب داده اند.

به همین دلیل تیم ملی فوتبال ایران باید روز دهم فروردین ماه در استادیوم آزادی و از ساعت 15 به مصاف تیم ملی سوریه برود.

این اولین بازی تیم ملی در سال 1400 و همچنین سومین آزمون با راهنمایی دراگان اسکوچیچ است. البته که رقبای ایران در قاره کهن هم بیکار ننشسته اند و قرار است بازی هایی را به انجام برسانند.

عمان و اردن برگزارنماینده اولین بازی جدی تیم های آسیایی در فیفا دی جاری بودند. رقابتی که بدون رد و بدل شدن گل به اتمام رسید.

امشب (چهارشنبه) هم 2 بازی به انجام می رسد. اردن دومین ملاقات تدارکاتی خود را مقابل لبنان به انجام می رساند و قطر نیز باید به مصاف لوکزامبورگی برود که چند روز دیگر در انتخابی جام جهانی کارش شروع می گردد و باید به مصاف پرتغال هم برود.

فردا (پنجشنبه) روز شلوغی خواهد بود. در حساس ترین بازی تیم های مدعی ژاپن و کره جنوبی در شهر یوکوهاما به مصاف هم می فرایند.

یک جدال سنتی بین 2 قدرت عظیم شرق اسیا که جذابیت های خاصی دارد. دیگر بازی حائز اهمیت فردا، جدال بین عربستان و کویت است.

2 تیم شناخته شده غرب آسیا که در گذشته رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند و حالا هم قرار است رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

در یک بازی حساس برای فوتبال ایران، بحرین باید در خانه از تیم سوریه پذیرایی کند. بحرین یکی از رقبای جدی ما در راه رسیدن به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی است و شاگردان دراگان اسکوچیچ می بایست در خردادماه در خاک این کشور چهار بازی حساس را به انجام برسانند که یکی از این ملاقاتها، مقابل تیم آماده هلیو سوسا است. تیمی که روز پنجشنبه پذیرای حریف تدارکاتی ما در روز دهم فروردین ماه یعنی سوریه خواهد بود.

هند-عمان و قرقیزستان-قزاقستان، 2 ملاقات تدارکاتی دیگری هستند که نمایندگان آسیا در آن حضور دارند.

روز آدینه تیم ملی فوتبال ازبکستان به مصاف غنا می رود. ازبکستان با راهنمایی وادیم آبراموف ملاقاتهای تدارکاتی قابل ملاحظه ای داشته است.

فدراسیون فوتبال این کشور برای آمادگی هر چه بیشتر واشنا شدن آبراموف با نفراتش، این بازی های محبت آمیز پرتعداد را ترتیب داده است. آنها در سال 99 میزبان ایران هم بودند که در نهایت ملی پوشان ما با نتیجه 2 بر یک در تاشکند حریف خود را شکست دادند.

قطر در روز شنبه دومین ملاقات تدارکاتی خود را مقابل یک تیم اروپایی دیگر یعنی اذربایجان به انجام می رساند. آذربایجان هم مانند لوکزامبورگ، جزو هم گروهی های پرتغال است و باید با رونالدو و هم تیمی هایش پیکار داشته باشد. دیگر بازی روز شنبه جدال نه چندان جالب توجه بین نپال و بنگلادش است.

روز دوشنبه ازبکستان و عراق حساس ترین بازی را به انجام می رسانند. عراق یکی از رقبای جدی ما در گروه سوم مرحله دوم انتخابی جام جهانی است و باید دید شاگردان سرچکو کاتانتس مقابل تیمی که ما شکستش دادیم چه نمایشی خواهند داشت.

کویت در دومین ملاقات خود به مصاف لبنان می رود و امارات رو در روی هند قرار می گیرد. این 2 تیم در جام ملت های آسیای 2019 با یکدیگر هم گروه بودند و در بازی رو در رو، امارات به رجحان دست پیدا کرد. کویت و لبنان نیز دیگر بازی روز دوشنبه، نهم فروردین را به انجام می رسانند.

سرِ آخر به روز دهم فروردین ماه می رسیم. در این روز به جز بازی ایران و سوریه، 2 ملاقات قابل ذکر دیگر هم برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال بحرین بعد از بازی با سوریه، به ملاقات اردن می رود. اردنی که چند روز قبل از این پیکار با عمان هم بازی نموده است.

اسکوچیچ و دستیارانش، نگاه ویژه ای به این مسابقه خواهند داشت. قطر هم به عنوان پرکارترین تیم در این پنجره، به مصاف سومین حریف اروپایی یعنی جمهوری ایرلند می رود.

قطر با وجود اینکه جزو حاضرین در مرحله دوم انتخابی جام جهانی است اما به واسطه میزبانی این رقابت ها، خود به خود یکی از 32 تیم شرکت نماینده در جام خواهد بود و حضورش در رقابت های انتخابی به خاطر دریافت سهمیه جام ملت های 2023 چین است.

حال باید دید بعد از انتها این فیفادی، کدام تیم ها می توانند بیشتر به خواسته ها و اهداف خود دست پیدا نمایند. تیم ملی فوتبال ایران بعد از این پنجره، باید تا خردادماه صبر کند.

زمانی که روزهای حساسی در انتظار ملی پوشان خواهد بود و قرار است پیش از اعزام به بحرین، اردویی در جزیره کیش داشته باشیم.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

به "تدارک رقبای تیم ملی ایران برای فیفا دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدارک رقبای تیم ملی ایران برای فیفا دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید