آنلکا به یوونتوس می پیوندد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، خبرنگاران : مهاجم پیشین تیم ملی فرانسه با قراردادی 6 ماهه به یوونتوس ایتالیا ملحق می گردد.

آنلکا به یوونتوس می پیوندد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها ، پیوستن نیکلاس آنلکا، مهاجم شانگهای شنهوای چین به یوونتوس ایتالیا تقریبا قطعی شده است. طبق اخبار منتشر شده این مهاجم فرانسوی با مسئولان یوونتوس به توافق رسیده تا در ادامه این فصل سری A در ترکیب بانوی پیر قرار بگیرد. گفته می گردد قرارداد این مهاجم 33 ساله با یوونتوس 6 ماهه خواهد بود و احتمال تمدید آن نیز وجود دارد.

پیش از این صدرنشین سری A ایتالیا به دنبال جذب دیدیه دروگبا، هم تیمی آنلکا در شانگهای شنهوا بود ولی پس از اینکه مذاکرات با این مهاجم ساحل عاجی به نتیجه نرسید یوونتوسی ها تمرکز خود را روی مهاجم پیشین تیم ملی فرانسه گذاشتند. گفته می گردد یوونتوس برای حضور 6 ماهه آنلکا مبلغ 600 هزار پوند به علاوه مزایای دیگر کنار گذاشته است. قرارداد وی براساس عملکردش در جمع بیانکونری ها نیز قابل تمدید خواهد بود.

مهاجم فرانسوی شانگهای شنهوا همچنین مورد توجه چند تیم لیگ رجحان و اروپایی قرار داشت که از آن جمله می توان به کوئینزپارک رنجرز، وستهام و پاری سن ژرمن اشاره نمود.

منبع: تسنیم

به "آنلکا به یوونتوس می پیوندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنلکا به یوونتوس می پیوندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید