اخبار و رویدادها

سریال فال اوت برای فصل دوم تمدید شد

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، سریال تلویزیونی فال اوت (Fallout) از آمازون پرایم به طور رسمی برای فصل دوم تمدید شده است. این در حالی است که تنها ده روز از پخش سریال می گذرد.

2 اردیبهشت 1403

نکات ایمنی در سفر با قطار؛ چطور سفری امن و بی دغدغه داشته باشیم؟

سفر با قطار تجربه ای لذت بخش است. بسیاری از افراد، قطار را به سایر وسایل حمل ونقل عمومی و حتی ماشین شخصی ترجیح می دهند. قطار وسیله امن و راحتی برای سفر است. اما با وجود امن بودن، ممکن است در ایستگاه، در خود قطار و در مراحل مختلف سفر، با مشکلاتی روبرو شوید....

21 اسفند 1402

آسمان این استان ها بارانی می گردد

امروز در استان های گیلان، مازندران، اردبیل، بعضی نقاط گلستان بارندگی و در شمال آذربایجان شرقی بعضی نقاط خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، ارتفاعات مرکزی و جنوبی کرمان، ارتفاعات شمالی و شرقی هرمزگان رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت و در نقاط...

28 شهریور 1402

نگاه به قدرتمندترین موشک دنیا از زاویه ای متفاوت، عکس

دیجیاتو نوشت: پیش از آنکه دوباره شاهد پرواز موشک استارشیپ باشیم، اسپیس ایکس باید اقدامات اصلاحی موردنیاز اداره هوانوردی فدرال را انجام دهد.

19 شهریور 1402

یحیی انتخاب کرد ؛ مهاجم نو پرسپولیس را بشناسید ، کارنامه دار با آمار گلزنی بالا ، تجربه تلخ پریرا تکرار نمی گردد

یحیی گل محمدی از میان صف طویل گزینه های معرفی شده برای خط حمله پرسپولیس، اکنون به دو نام رسیده و قرار است باشگاه مذاکره با آنها را دنبال کند.

14 شهریور 1402

شروع بازسازی و نجات بخشی بنای تاریخی کارخانه پنبه جاجرم

ایسنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، شروع بازسازی و نجات بخشی بنای تاریخی کارخانه پنبه جاجرم صورت پذیرفت.

24 مرداد 1402

آیا فست فود و غذاهای سرخ شده می توانند منجر به افسردگی شوند؟

همه می دانند که غذاهای سرخ شده و چرب برای سلامتی ضرر دارند و بهتر است تا جای ممکن آن ها را مصرف ننمایند. همه هم به خوبی می دانیم با وجود ضررهای فست فود و غذاهای سرخ شده بیشتر مردم همچنان حجم زیادی از این غذاها را مصرف می نمایند و اهمیتی به سلامتی شان نمی...

18 مرداد 1402

چرا دولت واقعیت مصرف بنزین را به مردم نمی گوید؟

روزنامه اطلاعات نوشت: حتی اگر قائل نباشیم که، تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها … و حتی اگر آنقدر بدبین نباشیم که آن را محک زدن واکنش افکار عمومی و نوعی نظرسنجی پنهان بدانیم، واقعیت این است که دولت و حکومت سال هاست بدون هیچ منطق کارشناسی، به علت امنیتی...

27 تیر 1402

وظایفی فراتر از قانون ، نگاهی به فعالیت های شهرداری تهران در حوزه آسیب های اجتماعی

توجه به آسیب های اجتماعی در کلانشهری مثل تهران اگرچه وظیفه ذاتی شهرداری نیست اما وسعت آن، چنان زیاد و عواقب آن ،چنان وخیم است که این نهاد اجتماعی داوطلبانه پا در مسیر اصلاح وضع موجود نهاده و در این مسیر فعالیت های متعددی داشته و دارد.

11 تیر 1402

حنای یزد همواره رنگ می دهد!، کوچه مازاری ها

خبرنگاران: در خیابان کاشانی یزد، کوچه ای هست که نامش توجه هر تازه واردی را به خود جلب می نماید: کوچه مازاری ها.

4 تیر 1402

توسعه آموزش های مهارتی در کنار کتابخوانی با جدیت در استان دنبال گردد

به گزارش خبرنگاران در ایلام، محمدسبحان حسنی در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان ایلام اظهار کرد: توسعه آموزش های مهارتی در کنار کتابخوانی با جدیت در استان دنبال گردد.

18 خرداد 1402

پیروزی تاریخی استقلال برابر تراکتور ، بغض آبی ها با گلباران تراکتور ترکید!

تیم استقلال با رجحان عجیب برابر تراکتور تبریز لیگ برتر را به انتها رساند.

31 اردیبهشت 1402

بیگ زاده: داور می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: داور می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد.

11 اردیبهشت 1402

واکنش رئیس مجلس اروپا به تحریم های اعمالی ایران

ایسنا نوشت: رئیس مجلس اروپا در توییتی اظهار نظر کرد تحریم های اعمالی ایران علیه انگلیس و اتحادیه اروپا باعث سکوت آن ها نخواهد شد.

6 اردیبهشت 1402

اعتراف علی ضیا به چالش زندگی اش بعد اخراج از تلویزیون!

حالا پس از شش ماه ممنوع الکاری در تلویزیون، علی ضیا ویدئویی منتشر نموده است که در آن در خصوص شرایط زندگی اش دست به اعترافاتی جالب می زند.

28 فروردین 1402

بعد از افطار چرت نزنید

دکتر مهمت سعید بوغداچی، متخصص داخلی و گوارش، هشدار داد که خوابیدن بلافاصله پس از افطار ممکن است منجر به مسائل رفلاکس معده گردد.

26 فروردین 1402

توانمندی های حوزه شهر هوشمند به نمایش در می آید

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران 11 تا 13 تیرماه 1402 با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می گردد.

22 فروردین 1402

عزل وزیر آموزش و پرورش به وسیله رئیسی؟ ، زمزمه های تغییرات مدیریتی در رأس وزارت آموزش و پرورش ؛ کام معلمان را در شب عید تلخ کردند

در حالی که طبق اعلام دولت، وزارت آموزش و پرورش مقصر اصلی نابسامانی شرایط پرداخت حقوق اسفندماه معلمان شناخته شد، هم اکنون شرایط برخورد با مقصران این موضوع محل سؤال است؛ آیا یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش از سکانداری این وزارتخانه عزل می گردد؟

11 فروردین 1402

افزایش 13 سانتی متری تراز دریاچه ارومیه

استاندار آذربایجان غربی در خصوص اندازه حجم آب موجود در دریاچه ارومیه اظهار کرد: در حال حاضر این دریاچه بیش از یک میلیارد و 570 میلیون مترمکعب آب دارد.

10 فروردین 1402

ساعت کاری ادارات در ماه رمضان اعلام شد ، ساعت کاری بانک ها را ببینید

ساعت آغاز به کار ادارات سراسر کشور در ایام ماه مبارک رمضان به صورت شناور از ساعت 7 تا 9 صبح است.

3 فروردین 1402
تعداد: (1197)