آنچلوتی: بارسلونا مستحق برد نبود، می توانستیم بهتر عمل کنیم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است بارسلونا در بازی شب گذشته دو تیم در جام حذفی اسپانیا سزاوار کسب پیروزی نبود.

آنچلوتی: بارسلونا مستحق برد نبود، می توانستیم بهتر عمل کنیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ توسعه دهنده ها، بارسلونا و رئال مادرید پنجشنبه شب در چارچوب ملاقات رفت کوپا دل ری به مصاف هم رفتند که این ملاقات در استادیوم سانتیاگو برنابئو با یک گل به سود بارسلونا به سرانجام رسید. گل معین کننده در دقیقه 26 زده شد وقتی که ضربه فرانک کسیه به وسیله تیبو کورتوا دفع شد و سپس ادر میلیتائو مدافع مادرید به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

بارسا فقط 35.3 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. این سومین بار از ابتدای سال گذشته است که بارسلونا کمتر از 50 درصد مالکیت توپ را در یک بازی به ثبت می رساند.

آنچلوتی از عملکرد بارسلونا تحت تاثیر قرار نگرفت و همچنان مطمئن است که مادرید به فینال خواهد رسید آن هم با وجود اینکه تیمش پیروز به ثبت یک شوت به سمت دروازه نشد.

او به وبلاگ توسعه دهنده ها گفت: رئال خوب بازی کرد. بارسلونا نمی خواست بازی کند. ما در یک سوم آخر خوب نبودیم و به همین دلیل شکست دردناک است، اما اگر در بازی برگشت همین بازی را انجام دهیم، شانس پیشرفت داریم.

او گفت: ما بازی همیشگی خود را انجام دادیم که باید انجام می دادیم یعنی پرسینگ زیاد. فقط گل نداشتیم، اما آن ها کاری برای گلزنی نکردند و فقط روی یک ریباند خوش شانس بودند. ما شکست خوردیم، اما مستحق شکست نبودیم. در 90 دقیقه بازی برگشت می توانیم در بارسلونا گل بزنیم.

در دیگر ملاقات این مرحله از رقابت ها اوساسونا توانست با رجحان برابر اتلتیک بیلبائو شانس خود را برای صعود به ملاقات نهایی بیشتر کند.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آنچلوتی: بارسلونا مستحق برد نبود، می توانستیم بهتر عمل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: بارسلونا مستحق برد نبود، می توانستیم بهتر عمل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید