آنالیز مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اس

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اس از مطرح ترین گوشی های حال حاضر بازار است و در این جا ما قصد داریم مشخصات و طراحی این دستگاه را موشکافی کنیم.

آنالیز مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اس

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، گوشی های سری ردمی نوت 11 شیائومی، شامل مدل پایه ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو، ردمی نوت 11 پرو 5G و ردمی نوت 11 اس می گردد. در این جا قصد داریم نظرات اولیه خود را در خصوص جدیدترین مدل این سری، یعنی ردمی نوت 11 اس به اشتراک بگذاریم.

پس از خرید این گوشی، می توان بعضی از تجهیزات مفید را در جعبه خرده فروشی این گوشی مشاهده کرد. این تجهیزات شامل یک کاور شفاف، یک شارژر 33 واتی و یک کابل USB-C می گردد. در این جعبه مقداری بروشور که شامل اطلاعاتی کلی درباره دستگاه هستند، نیز دیده می گردد.

گوشی Redmi Note 11S در تصاویر رسمی مشابه Redmi Note 11 به نظر می رسید. اما زمانی که از نزدیک به دستگاه نگاه می کنیم متوجه می شویم که در واقع یک لایه شیشه اضافی در بالای جزیره دوربین وجود دارد که باعث می گردد بیش از پیش نمایان باشد. بعلاوه این لایه در هنگامی که دستگاه روی سطح صافی واقع شده است، باعث لرزش بیشتر دستگاه می گردد.

دوربین های نسخه ردمی نوت 11 اس تفاوت های چشمگیری با مدل پایه این دستگاه دارد. گوشی Redmi Note 11S دارای سنسور 108 مگاپیکسلی f/1.9 است که در مقایسه با سنسور 50 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 که در مدل پایه Note 11 استفاده شده، در سطح بالاتری قرار می گیرد. برای دوربین سلفی پنل جلویی هم داستان از همین قرار است. به جای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی F/2.4 در مدل پایه، یک سنسور 16 مگاپیکسلی f/2.4 استفاده شده است.

تفاوت اصلی دیگر نسخه Redmi Note 11S نسبت به دیگر گوشی های این سری، چیپست پیشرفته آن می باشد. این گوشی از یک پردازنده Helio G96 محصول شرکت Mediatek استفاده می نماید. این پردازنده بر اساس فرآیند 12 نانومتری ساخته شده است. در این پردازنده، CPU دارای دو کلاستر است. اولی دارای دو واحد Cortex-A76 با فرکانس 2.05 گیگاهرتز است، در حالی که دومی دارای شش واحد Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز می باشد.

رقابت این پردازنده با چیپست Snapdragon 680 به کار رفته در مدل پایه Redmi Note 11 با عملکرد CPU 4+4 جالب توجه خواهد بود.

گوشی Redmi Note 11S دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 33 واتی پشتیبانی می نماید. شرکت شیائومی در تبلیغات خود اعلام نموده است که این باتری می تواند در ظرف یک ساعت از صفر درصد شارژ به شارژ کامل برسد. این ادعا به نظر درست می آید، اما تا زمانی که دقیق آنالیز منتشر نگردد، مسلماً نمی توانیم مطمئن باشیم.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو

به "آنالیز مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید