آنالیز مسائل سرمایه گذاران بخش گردشگری نقده

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، با حضور معاون هماهنگی امور مالی استانداری آذربایجان غربی، مسائل تعدادی از سرمایه گذاران بخش گردشگری شهرستان نقده آنالیز شد.

آنالیز مسائل سرمایه گذاران بخش گردشگری نقده

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی استان در این جلسه گفت: شهرستان نقده و داشته های فرهنگی و تاریخی آن به حدی ارزشمند هستند که می توانند این شهرستان را به قطب گردشگری تبدیل نمایند.

جباری توضیح داد: به رغم اینکه شهرستان نقده دارای ظرفیتهای بسیار زیاد تاریخی و طبیعی است اما به لحاظ امکانات اقامتی در سطح مناسب نیست.

او اظهار کرد: تمام سعی ما براین است تا بتوانیم سرمایه گذاران بخش گردشگری شهرستان نقده را یاری کنیم تا بتوانند نسبت به اجرای طرحهای خود اقدام نمایند.

جباری اضافه نمود: ایجاد اقامتگاه های بوم گردی در این شهرستان قطعاً با اقبال خوبی روبرو خواهد شد و ما نیز از سرمایه گذاران این بخش حمایت می کنیم.

در این جلسه موضوعات مرتبط با احداث یک هتل، ایجاد مجتمع تفریحی و گردشگری در جاده نقده پیرانشهر و راه اندازی یک اقامتگاه بوم گردی در روستای حسنلو مورد بحث و آنالیز نهاده شد و با توجه به مسائل بانکی این طرح ها، توصیه های لازم از سوی معاون هماهنگی امور مالی استانداری آذربایجان غربی ارائه شد.

برای اجرای سه طرح مذکور مبلغی در حدود 7 میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان تسهیلات در کارگروه اشتغال استان و شهرستان مصوب شده ولی تاکنون تسهیلات لازم به سرمایه گذاران از سوی بانکهای عامل پرداخت نشده بطوریکه در این جلسه مقرر شد نسبت به برطرف موانع پیش رو اقدامات عاجل انجام پذیرد.

منبع: میراث آریا

به "آنالیز مسائل سرمایه گذاران بخش گردشگری نقده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مسائل سرمایه گذاران بخش گردشگری نقده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید