تکلیف 90 به 10 شدن تماشاگران دربی را چه کسانی تعیین می نمایند؟

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، آیین نامه مسابقات سازمان لیگ فوتبال، درباره نحوه حضور تماشاگران تیم های میزبان و میهمان به صراحت بیانگر نسبت 90 به 10 است.

تکلیف 90 به 10 شدن تماشاگران دربی را چه کسانی تعیین می نمایند؟

بندی که طبق آیین نامه بازی های بین المللی فیفاست تا کسی نتواند خرده ای از آن بگیرد.

قانونی که در سال های گذشته با توجه به حساسیت های کاذبی که درباره برخی از بازی ها بود اجرا نمی شد تا تماشاگران میهمان درصد بیشتری از ظرفیت استادیوم تیم های میزبان را در اختیار بگیرند. بارزترین نمونه آن نیز تقسیم 50-50 جایگاه های هواداری در هشتاد و نه دربی قبلی پایتخت بوده است.

سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران قصد دارند با آغاز سخت گیری های اخیر خود برای سامان بخشیدن نسبت به ورود طرفداران و حضوور آنها روی جایگاه هایی که از قبل خریداره نموده اند روی سهم نود درصدی طرفداران تیم میزبان نیز پافشاری نمایند.

از این رو آنها تصمیم قطعی خود را برای برگزاری بازی با شرایط جدید و البته قانونی گرفته اند و آن را به گوش مدیران هر دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس نیز رسانده اند.

استقلال تهران در حالی 31 شهریورماه جاری میزبان پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر است که در صورت تایید شورای تامین استان تهران، نود درصد از ظرفیت جایگاه های استادیوم آزادی در اختیار طرفداران آبی پوش پایتخت خواهد بود و 10 درصد نیز به سرخ ها تعلق پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تکلیف 90 به 10 شدن تماشاگران دربی را چه کسانی تعیین می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف 90 به 10 شدن تماشاگران دربی را چه کسانی تعیین می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید