جعفری: انتخابی درون اردویی برای جهانی قزاقستان نخواهیم داشت، جام تورلیخانوف سطح خوبی خواهد داشت

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی گفت: هم در گذشته در چندین مسابقه شرکت نموده ایم و هم اکنون در جام تورلیخانوف شرکت خواهیم کرد بنابراین مسابقه انتخابی درون اردویی نخواهیم داشت.

جعفری: انتخابی درون اردویی برای جهانی قزاقستان نخواهیم داشت، جام تورلیخانوف سطح خوبی خواهد داشت

حسام الدین جعفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ توسعه دهنده ها در خصوص حضور تیم منتخب کشتی فرنگی در جام تورلیخانوف قزاقستان گفت: اگر به لیست تیم های شرکت کننده در این رقابت ها نگاه کنید، آنها نفرات بسیار خوبی را در ترکیب شان دارند مثل تیم روسیه تمام قهرمانان دنیا و المپیکش را به قزاقستان می آورد. ما هم در وزن 87 کیلوگرم 4 کشتی گیر را اعزام می کنیم و این یک میدان مهم تدارکاتی برای ما خواهد بود.

سرپرست تیم ملی فرنگی بزرگسالان ادامه داد: تکلیف تیم دنیای از همین میدان ها تعیین می گردد. جام تورلیخانوف از سطح قابل قبولی برخوردار خواهد بود و ما 11 کشتی گیر را به آنجا می بریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در بعضی اوزان مسابقه انتخابی درون اردویی برای مسابقات دنیای برگزار گردد، تاکید نمود: نه، مسابقه انتخابی درون اردویی نخواهیم داشت. هم در گذشته در چندین مسابقه شرکت نموده ایم و هم اکنون در جام تورلیخانوف شرکت خواهیم کرد. در ادامه هم جام پیتلانسلکی را در پیش داریم.

جعفری همچنین در خصوص دور جدید تمرینات فرنگی کاران گفت: با وجود اعزام تیم به قزاقستان، اردوی اخیر ما تا 9 خرداد ادامه خواهد داشت و بعد از آن از 15 خرداد استارت دور جدید تمرینات زده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جعفری: انتخابی درون اردویی برای جهانی قزاقستان نخواهیم داشت، جام تورلیخانوف سطح خوبی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفری: انتخابی درون اردویی برای جهانی قزاقستان نخواهیم داشت، جام تورلیخانوف سطح خوبی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید