حضور پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در نمایشگاه الکامپ

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، معاونت فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در نمایشگاه الکامپ بزرگ ترین رویداد تجاری کشور در عرصه فراوری، عرضه محصولات، خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر حضور پیدا می نماید.

حضور پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در نمایشگاه الکامپ

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا قلی نژاد معاون فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه دیروز سه شنبه 2 مرداد 97 با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه از شنبه 6مرداد ماه به مدت چهار روز برگزار می گردد.

او نمایشگاه الکامپ را بزرگترین رویداد تجاری کشور در عرصه فراوری، عرضه محصولات، خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر دانست که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

به گفته قلی نژاد، در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از دشوار افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره دراختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.

معاون فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه توضیح داد: این معاونت به منظور معرفی اهمیت و ضرورت ورود فناوری، خلاقیت و نوآوری به عرصه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فضای مناسبی را در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به مرکز و استارت آپ های فعال درحوزه میراث فرهنگی و گردشگری برای انجام این امراختصاص داده است.

غرفه پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در سالن5 غرفه 1541 از 6مرداد ماه به مدت چهار روز در نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ،بزرگراه چمران،محل دائمی نمایشگاه های بین المللی میزبان علاقه مندان خواهد بود.

منبع: میراث آریا

به "حضور پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در نمایشگاه الکامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در نمایشگاه الکامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید