خودروی برقی خود را در خانه شارژ کنید

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، فولکس واگن میخواهد پروژه برقی سازی وسائل نقلیه را به خانه های مشتریان و شهروندان بیاورد.

خودروی برقی خود را در خانه شارژ کنید

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، فولکس واگن یکی از بزرگترین و فعال ترین شرکت های خودروسازی در دنیا به شمار می رود که سهم قابل توجهی در بازارهای دنیای و بیشترین سهم از فروش خودرو در اروپا را به خود اختصاص داده است.

به نظر می رسد که این خودروساز بزرگ آلمانی پروژه گسترش خودروهای الکتریکی و برقی سازی وسائل نقلیه را به خانه های مشتریان و شهروندان آورده است تا آنها بتوانند به راحتی و بدون دغدغه خودروی الکتریکی خود را در منزل شارژ نمایند و نیازی به مراجعه به ایستگاههای شارژی که به دور از محل سکونت آنها واقع شده است، نداشته باشند.

بر اساس گزارش وب سایت engadget، بسیاری از کشورهای دنیا قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به فراوری انبوه برسانند.

بنابراین بسیاری از شرکت های خودروسازی در دنیا عزم خود را برای فراوری انبوه خودروهای برقی جزم نموده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی نموده اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر دنیا به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و فراوری خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی نمایند.

به نظر می رسد با توجه به آمارهایی که از روند رو به رشد بازار فروش خودروهای برقی و دوستدار محیط زیست در چین منتشر شده است، آن دسته از خودروسازانی که به فراوری و توسعه خودروهای برقی اختصاصی برای بازار این کشور می پردازند، از سودآوری و درآمدزایی بالایی برخوردار خواهند شد. بدین ترتیب بسیاری از خودروسازان بزرگ و مشهور در دنیا از جمله فولکس واگن آلمان از برنامه های خود برای توسعه و فراوری خودروهای برقی و امکانات مربوط به آنها خبر می دهند.

منبع: اقتصاد ایران

به "خودروی برقی خود را در خانه شارژ کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی برقی خود را در خانه شارژ کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید