بلیط هواپیما به کلن شهر موزه و کلیسا

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، اگر می خواهید پس از خرید بلیط ارزان هواپیما با یک تیر چندین و چند نشان بزنید و هم به ملاقات شهری اروپایی نایل آیید و هم فرصت بازدید از چندین و چند موزه و بنای چند صد ساله را بدست آورید، پیشنهاد می کنیم بلیط هواپیما تهران کلن را بخرید و مقصد خود را هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما شهر شهیر کلن انتخاب کنید. مطمئن باشید که از خرید بلیط هواپیما تهران کلن پشیمان نخواهید شد که این شهر اروپایی دیدنی های زیادی برای عرضه به مسافران خود دارد.

بلیط هواپیما به کلن شهر موزه و کلیسا

کلن با جاذبه های جهانگردی بسیارش در جوار رود راین آرمیده است. بعضی از این جاذبه ها کلیساهای این شهر هستند که چه در آلمان و چه در اروپا از قدمت و اعتبار خاصی برخوردارند. پل قدیمی راین، کلیسای جامع کلن، ارکستر فیلارمونیک کلن، برج کلن و قطار هوایی که از روی رودخانه راین عبور می نماید، از جذابیت های مهم کلن برای جهانگردان است. بلوارهای کنار رودخانه راین با دروازه های تاریخی که به قرون وسطی برمی گردند، از دیگر نقاط دیدنی شهر است و معمولا شب ها مملو از جمعیت است.

شهر کلن آلمان پیشینه دو هزار ساله دارد و جهانگردان می توانند از برج های رومی تا کلیساهای گوتیک را از نزدیک ببینند. در کنار این همه تاریخ، این شهر معماری مدرن زیبایی نیز دارد. در کلن انواع موزه های متنوع در زمینه های مختلف همچون هنرهای کاربردی یا موزه شکلات وجود دارد. کلن از شهرهای گرم کشور آلمان محسوب می گردد. در این شهر زمستان ها هوا معتدل است اما هوای تابستان های کلن گرم و گاهی آزاردهنده است. بنابراین مسافرانی که در فصل زمستان بلیط هواپیما تهران کلن را می خرند، این فرصت را بدست می آورند تا جاذبه های جهانگردی فراوانی را در این شهر ببینند.

بلیط هواپیما برای دیدن کلیسای جامع کلن

کلیسای جامع یکی از جاذبه های جهانگردی کلن آلمان، نماد اصلی این شهر است. این کلیسا شاهکار معماری گوتیک است و از سال 1996 توسط یونسکو به عنوان اثر حفاظت شده و میراث فرهنگی جهانی شناخته شده است. ساخت این کلیسا در سال 1248 با معماری گوتیک شروع گشت و تا سال 1880 ادامه داشته است. در طول این 700 سال همه سازندگان به نقشه اصلی وفادار ماندند و این اثر خیره نماینده گوتیک را برجای گذاشتند.

بلیط هواپیما برای دیدن ورزشگاه لانکسز

ورزشگاه لانکسز یکی از دیدنیهای کلن آلمان، عظیمترین ورزشگاه سالنی آلمان است که در سال 1996 ساخته شد. این ورزشگاه به منظور اجرای کنسرت های موسیقی، نمایش و برنامه های ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد و ظرفیت 18،000 تماشاچی را دارد. بسیاری از کنسرت های خوانندگان ایرانی در آلمان به خصوص در ایام نوروز در این ورزشگاه برگزار میگردد. این ورزشگاه یکی دیگر از جاذبه های جهانگردی کلن و دیدنیهای آلمان به شمار می رود.

بلیط هواپیما برای دیدن موزه لودویگ

موزه لودویگ مجموعه ای بی نظیر از هنر مدرن را در خود جای داده است. آثار درون این موزه شامل سبک های پاپ آرت، آبستره و سورئال است و یکی از عظیم ترین کلکسیون های پیکاسو در اروپا و آثار هنرمندانی همچون اندی وارهول و روی لیختن اشتاین را در خود جای داده است. این موزه همچنین دارای کلکسیونی از آثار جوزف هابریش از سال های 1939-1914 است که در سال 1946 به شهر کلن اهدا شده است.

بلیط هواپیما برای دیدن موزه شکلات کلن

موزه شکلات یکی از دیدنیهای کلن آلمان، از معروف ترین موزه ها در این شهر است و در کنار رود راین واقع شده است. در این موزه بازدیدنمایندگان میتوانند با تاریخچه شکلات آشنا شوند و مراحل مختلف فراوری انواع شکلات را از نزدیک ببینند. در صورت تمایل میتوانید چندین نوع شکلات را با قیمتی مناسب تر از فروشگاه های معمولی به عنوان سوغات بخرید. این موزه یکی از منابع مهم درآمد شهر کلن محسوب می گردد.

بلیط هواپیما برای دیدن موزه عطر کلن

موزه عطر یکی دیگر از دیدنی های کلن آلمان است. اولین کارخانه عطرسازی در اروپا متعلق به به شخصی به نام جیووانی ماریا فارینا اهل استان پیه مونته در ایتالیاست که پس از مهاجرت به کلن اولین شیشه های عطر زنانه را فراوری کرد.

فاریناهاس را در کلن محل تولد ادوکلن می نامند به روایتی ادوکلن نام خود را از این شهر گرفته است. برای اینکه یاد صبح های باران خورده و بهاری بیفتی لازم به قدم زدن در کوچه ها نیست. عطر شکوفه های پرتقال، لیمو و گریپ فروت و علف های صحرایی یاری عظیمی به یادآوری خاطرات می نماید.

این جملات بر پشت شیشه نخستین عطری که در سال 1777 در کلن ساخته شد نوشته شده که هم اکنون در موزه عطر و ادوکلن شهر کلن نگهداری می گردد. این موزه یکی از بهترین دیدنی های آلمان و جاذبه های جهانگردی کلن به شمار می رود.

بلیط هواپیما برای دیدن شهربازی کلن

این شهربازی بسیار عظیم و مجهز میباشد که سالانه پذیرای تقریباً دو میلیون نفر جهانگرد است. واقعیت این است که این مکان در ابتدا، تنها محلی برای تفریح و سرگرمی خانواده ها در نظر گرفته شده بود اما پیشرفت های اخیر ایجاد شده در این شهربازی نشان داد که این مکان حتی برای جذب مشتریان تجاری نیز سودمند میباشد. فانتازیالند، مکانی مملو از وسایل و امکانات مهیج و جذاب برای بازدیدنمایندگان میباشد.

ماجراجویی در کلرادو و رولر کوستر مینی ترین از سرگرمی های جذابی میباشند که در کنار کوه های واقع در قسمت غرب وحشی جای گرفته اند. علاوه بر قلعه سحرآمیز، قایق سواری در آب های خروشان رودخانه نیز در پشت قلعه وجود دارد که بازدیدنمایندگان می توانند قایق سواری مهیج و ترسناکی را تجربه نمایند. همچنین یک هتل چهار ستاره چینی به نام لینگ بائو در این مجموعه دیده میگردد که سفال های سقف آن مستقیماً از چین آمده اند.

محله قدیمی کلن

کلن به خاطر ویدل یا بخش های سنتی مختلف خود بسیار مشهور است. در خیابان های قدیمی کلن می توانید از طراحان مستقل، کتاب فروشی ها و گالری های هنری بسیاری دیدن و خرید کنید. همچنین بازدید از بناهای یادبود تاریخی مانند دروازه شمالی شهر یا آیگل اشتاین توربرگ در آنسویرتال، قلعه ایکس که برای حفاظت از شهر در مقابل حملات فرانسوی ها ساخته شده و آنسکرش که یک کلیسای نئو گوتیک است، در این مناطق بسیار جذاب هستند. در این خیابان ها می توانید از غذاهای محلی ای که در رستوران ها و کافه های متعدد سرو می گردد لذت ببرید.

بلیط هواپیما برای دیدن تله کابین کلن

تله کابین کلن که باغ وحش را به باغ گیاه شناسی مرتبط می سازد، به عنوان امن ترین وسیله حمل و نقل شهری و یکی از جاذبه های جهانگردی در نظر گرفته می گردد. این تله کابین چهار نفره که از سال 1957 راه اندازی شد، برای شما یک سفر کوتاه 10 دقیقه ای و هیجان انگیز را از مناظر بی نظیر رودخانه راین و کلیسای جامع کلن رقم می زند.

فرودگاه کلن از جمله فرودگاه های پر رفت و آمد کشور آلمان و قاره اروپا محسوب می گردد که پذیرای مسافرانی خواهد بود که بلیط تهران کلن خریده باشند و به قصد ملاقات با جاذبه های جهانگردی کلن مسافر آسمان ها شده باشند.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به آلمان به وبسایت وبلاگ توسعه دهنده ها مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما وبلاگ توسعه دهنده ها

منابع:

fa.wikipedia.org

virlan.com

setare.com

iranair.com

به احتمال زیاد شما مطالب زیر را هم دوست خواهید داشت:

✅ بلیط هواپیما به آلمان ، برای دیدن کلیک کنید.

منبع: سفرستان

به "بلیط هواپیما به کلن شهر موزه و کلیسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به کلن شهر موزه و کلیسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید