دوره استاپ موشن در حوزه هنری قزوین برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، مسئول مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین گفت: با همکاری حوزه هنری قزوین و حوزه هنری کودک و نوجوان تهران دوره استاپ موشن در قزوین برگزار می گردد.

دوره استاپ موشن در حوزه هنری قزوین برگزار می گردد

مرتضی سازنده مسئول مرکز رشد حوزه هنری استان گفت : رویداد ملی استاپ موشن در حوزه هنری قزوین با همکاری حوزه هنری کودک و نوجوان استان تهران ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم برگزار خواهد شد.

مسئول مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین شرح داد: استاپ موشن شاخه ای از انیمیشن است و قرار است این رویداد به صورت یکروزه در قزوین برگزار گردد، دانش آموزان دختر و پسر در گروه های 3 و 5 نفره در این رویداد ثبت نام خواهند کرد و با انواع استاپ موشن آشنا می شوند، ایده پردازی می نمایند، سناریو می نویسند و در نهایت در خاتمه دوره خروجی کار هر یک از تیم ها نیز به نمایش در خواهد آمد.

وی عنوان نمود: این دوره مهارت های مختلفی از جمله قصه پردازی، نورپردازی، کار با صدا و تصویر و شخصیت پردازی را به افرادی که د. آن شرکت می نمایند می آموزد لذا یک دوره خلاق برای دانش آموزان شرکت نماینده محصول می گردد که مهارت های نوینی می آموزند.

سازنده با بیان این نکته که ثبت نام دوره یک روزه استاپ موشن شروع شده است گفت: این دوره در 12 و13 آبان ماه در حوزه هنری استان قزوین زیر نظر اساتید مطرح این رشته برگزار خواهد شد.

وبلاگ توسعه دهنده ها قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دوره استاپ موشن در حوزه هنری قزوین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره استاپ موشن در حوزه هنری قزوین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید