رانگنیک: باید از چنین بازی هایی درس بگیریم، در نیمه دوم در کار با توپ خوب نبودیم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از تساوی تیمش مقابل برنلی در لیگ برتر انگلیس تأکید کرد شاگردانش باید از چنین بازی هایی درس بگیرند.

رانگنیک: باید از چنین بازی هایی درس بگیریم، در نیمه دوم در کار با توپ خوب نبودیم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، رالف رانگنیک در پی تساوی یک - یک شب گذشته (سه شنبه) شاگردانش در خانه برنلی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس گفت: چیزهای زیادی نبود که بتوانیم در نیمه اول بهتر از این انجام دهیم. ما سه گل به ثمر رساندیم که دو گل مردود اعلام شد. کسی نمی تواند درک کند که گل دوم ما مردود شد و چرا یاری داور هشت ثانیه پس از خطای پوگبا پرچم زد، اگر خطایی از جانب پل سر زد. به هر حال ما باید در خاتمه نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر راهی رختکن می شدیم.

وی اضافه کرد: می خواهم همان چیزهایی را بگویم که پس از بازی با میدلزبرو در جام حذفی انگلیس (در آن بازی در ضربات پنالتی شکست خوردند و از دور رقابت ها حذف شدند) گفتم. ما بازی را تحت کنترل داشتیم و کارهای فوق العاده ای انجام دادیم، اما در نهایت باید بازی را می بردیم. پس از 94 دقیقه کوشش کسی نمی تواند بابت کسب یک امتیاز شادمان باشد. در کنار این اگر ما می خواهیم در رده چهارم لیگ برتر انگلیس قرار بگیریم، نباید امتیازهایی به مانند امتیازات این بازی از دست بدهیم.

سرمربی آلمانی منچستریونایتد درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم هم گفت: نیمه دوم ما بازی را عالی آغاز نکردیم و به میزان کافی هجومی نبودیم. ما به میزان کافی در کار با توپ خوب نبودیم. حتی دو دقیقه پیش از دریافت گل تساوی، ما سه بار توپ را از حریف گرفتیم و آغاز به پاسکاری تیکی تاکا در نیمه زمین خودی کردیم و سپس خیلی راحت توپ را لو دادیم. رفتار تیمی ما 10 ثانیه پیش از دریافت گل، به میزان کافی خوب نبود. ما در آن صحنه دو یا سه بازیکن در نیمه زمین خود داشتیم، اما با این حال دروازه مان باز شد.

رانگنیک با اشاره به دو بازی پیش روی تیمش که مقابل ساوتهمپتون و برایتون در اولدترافورد خواهد بود، تأکید کرد: حتی اگر در این بازی به پیروزی می رسیدیم، دو بازی بعدی مان همچنان مهم بودند، اما حالا با ثبت این نتیجه کسب 6 امتیاز از دو بازی پیش روی مان اهمیت بیشتری پیدا می نماید. برای این کار هم باید از چنین بازی هایی درس بگیریم که ما نباید تنها برای 45 دقیقه یا 70 دقیقه در سطح بالایی بازی کنیم، بلکه باید چنین بازی ای را در 90 یا 94 دقیقه به نمایش بگذاریم.

منچستریونایتد در حال حاضر با یک بازی کمتر و 39 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و پشت سر وستهام 40 امتیازی ایستاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رانگنیک: باید از چنین بازی هایی درس بگیریم، در نیمه دوم در کار با توپ خوب نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانگنیک: باید از چنین بازی هایی درس بگیریم، در نیمه دوم در کار با توپ خوب نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید