عکس، مثلث برمودایی دیگر در استرالیا کشف شد!

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، خط ساحلی استرالیای غربی به طول 8000 مایل به وسیله حداقل 1600 کشتی غرق شده پر شده است که بیش از هر استان دیگر در استرالیا است و این کشتی های غرق شده اکنون گردشگران، غواصان را به هیجان می آورند و دانشمندان را مجذوب خود می نمایند.

عکس، مثلث برمودایی دیگر در استرالیا کشف شد!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ توسعه دهنده ها، این محوطه تقریباً چهار برابر بزرگ تر از تگزاس است اما تنها 2.6 میلیون نفر جمعیت دارد، استرالیای غربی (WA) در مقایسه با ساحل شرقی پیشرفته تر استرالیا که سیدنی و ملبورن را در خود جای داده است، گردشگران کمی دارد.

مرکز این استان، پرث، 1300 مایل از نزدیکترین شهر، آدلاید، فاصله دارد. اما کسانی که به WA سفر می نمایند متوجه می شوند که بعضی از مجذوب کننده ترین مکان های آن در سواحل آن، زیر امواج اقیانوس هند پنهان شده اند.

در اینجا، کشتی های غرق شده را می توان در همه جا از سواحل شهر گرفته تا پارک های دریایی دوردست پیدا کرد، و آنها موضوع یک مجموعه تلویزیونی مستند شش قسمتی تازه، شکارچیان کشتی های غرق شده در استرالیا را تشکیل می دهند. این ویرانه های زیر آب علاوه بر اینکه مکان های غواصی فوق العاده ای هستند، جریان های شگفت انگیز تاریخ دریایی WA را نشان می دهند.

ساحل کشتی غرق شده راس اندرسون، متصدی باستان شناسی دریایی در موزه استرالیای غربی، می گوید از دهه 1600، این ساحل به محل دفن کشتی های هلندی، بریتانیایی و پرتغالی تبدیل شده است.

بسیاری از کشتی ها در مسیر قایقرانی Roaring Forties از اروپا به اندونزی تلف شدند. آنها به سمت شرق و آبهای خائنانه WA که مملو از تله های انفجاری طبیعی مانند جزر و مد شدید، صخره های کم عمق ساحلی، صخره های مرتفع دریا و آب و هوای خطرناک است، جسارت کردند.

خطای انسانی دلیل اولین غرق کشتی ثبت شده WA در 400 سال پیش بود. بازدیدنمایندگان موزه شگفت انگیز کشتی های غرق شده WA در پرث می توانند یک توپ چدنی بازیابی شده از این کشتی، Trial را که در حدود صد مایلی غرب شهر کاراتا، در شمال استان، در سال 1622 غرق شد، مشاهده نمایند. آنها بعلاوه می توانند داستان جنجالی آن را یاد بگیرند.

در مسیر انگلستان به اندونزی، Trial از مسیر خارج شد، به سنگ برخورد کرد و غرق شد. بیش از صد خدمه به وسیله دریا بلعیده شدند. یکی از 36 نفری که جان سالم به در برد، استاد کشتی، جان بروکس، در خصوص مرگ آن دروغ گفت تا غفلت خود را پنهان کند.

منبع: نشنال جئوگرافیک

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس، مثلث برمودایی دیگر در استرالیا کشف شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، مثلث برمودایی دیگر در استرالیا کشف شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید