رقابت فشرده بین 10 تیم با حداقل امتیاز در لیگ دسته اول فوتبال

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، نتایج به دست آمده در رقابتهای لیگ دسته اول در هفته هفتم به نوعی بود که فاصله امتیازی تیم های اول تا دهم جدول به حداقل رسید و امکان صعود و سقوط چند پله ای هر یک از این 10 تیم در جدول با یک شکست یا پیروزی وجود دارد.

رقابت فشرده بین 10 تیم با حداقل امتیاز در لیگ دسته اول فوتبال

در حالی در خاتمه هفته هفتم پارس جنوبی با 14 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است که دو تیم طرفدار و مس کرمان هم امتیاز با این تیم بوده و تفاضل گل زده 3 تیم بالای جدول را معین نموده است.

دو تیم استقلال خوزستان و شهرداری آستارا نیز با تنها یک اختلاف امتیاز نسبت به 3 تیم اول تا سوم، با 13 امتیاز در رده های چهارم و پنجم قرار دارند و دو تیم قدیمی و ریشه دار ملوان و فجر سپاسی نیز با 12 امتیاز در صندلی های ششم و هفتم ایستاده اند.

رایکا، شاهین و استقلال ملاثانی هم هر کدام با 3 پیروزی، 2 مساوی و 2 شکست 11 امتیازی بوده و در حالی که فاصله امتیازی شان با صدر جدول تنها 3 امتیاز است، صندلی های هشتم تا دهم را گرفته اند تا این جدول نشان دهد بیش از نیمی از تیم های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول برای رسیدن به صدر جدول استعداد و انگیزه دارند.

در انتهای جدول نیز دو تیم نود ارومیه و خوشه طلایی ساوه بدون پیروزی، با یک و 3 امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند و چوکا تالش به همراه قشقایی شیراز با 4 و 5 امتیاز نزدیک به این دو تیم هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رقابت فشرده بین 10 تیم با حداقل امتیاز در لیگ دسته اول فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت فشرده بین 10 تیم با حداقل امتیاز در لیگ دسته اول فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید