سهرابیان: سال جاری باید بیشتر دیده شده و به تیم ملی دعوت شوم، در هر پستی بخواهند برای استقلال بازی می کنم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، یکی از اهداف آرمین سهرابیان، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در فصل پیش رو بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی است.

سهرابیان: سال جاری باید بیشتر دیده شده و به تیم ملی دعوت شوم، در هر پستی بخواهند برای استقلال بازی می کنم

آرمین سهرابیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ توسعه دهنده ها، درباره شرایط تیم استقلال، تمرینات آماده سازی آبی پوشان و ... صحبت هایی را عنوان کرد که در زیر می خوانید:

وبلاگ توسعه دهنده ها: تمرینات زیر نظر آندره آ استراماچونی چطور بوده است؟

خیلی خوب تمرین می کنیم. صبح ها روی آمادگی بدنی کار می کنیم و بعدازظهرها روی کارهای تاکتیکی. طی دو سه سالی که در استقلال حضور داشته ام همواره تمرینات پیش فصل را دیر آغاز می کردیم و نیم فصل اول را از دست می دادیم، اما سال جاری زود استارت زدیم. دیگر نمی خواهیم اتفاقات چند فصل اخیر تکرار گردد.

وبلاگ توسعه دهنده ها: در تمرینات استقلال چهره های جوانی مثل تو، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی و ... را می بینیم و خبری از بازیکنان باتجربه نیست. این مسئله به ضرر استقلال تمام می گردد یا به سود این تیم؟

من نمی توانم در این باره نظر بدهم، اما بازیکنان جوان حتماً قابلیت هایی داشته اند که به استقلال آمده اند. بازیکنان جوان این روزها تمرینات خوبی را انجام می دهند و قصد دارند توانایی های شان را به کادر فنی و طرفداران استقلال نشان دهند. کافی است به عملکرد بازیکنان جوان در دو سه سال اخیر توجه کنید که چه کیفیتی از خودشان نشان داده اند. اگر به بازیکنان جوان اعتماد گردد، با گذشت چند بازی با شرایط تیم آشنا شده و عملکردشان بهتر خواهد شد.

وبلاگ توسعه دهنده ها: روی صحبتت با طرفداران است؟

طرفداران استقلال همواره از بازیکنان جوان حمایت نموده اند، مثل تمرین روز گذشته که باید از آنها تشکر کنیم. سال جاری از طرفداران می خواهیم با توجه به حضور بازیکنان جوان، بیشتر از گذشته به آنها اعتماد نمایند. در تیم فعلی، تنها یکی دو بازیکن بالای 30 سال هستند. برای مثال فرشید اسماعیلی هم سن و سال ما بود که به استقلال آمد و الان ستاره تیم محسوب می گردد. طرفداران دندان روی جگر گذاشته و صبوری به خرج دهند و بدانند بازیکنان جوان، ستاره های آینده استقلال هستند.

وبلاگ توسعه دهنده ها: به نسبت فصل گذشته چه اهدافی داری؟

سال جاری تمریناتم بیشتر از گذشته بوده است و می خواهم عملکردی به مراتب بهتر از پارسال داشته باشم و دوباره به تیم ملی دعوت شوم. سال جاری باید خوب دیده شوم و هدف اصلی ام دعوت به تیم ملی و در آینده لژیونر شدن است.

وبلاگ توسعه دهنده ها: کارلوس کی روش به بازیکنان چند پُسته علاقه داشت و به همین دلیل در چند مقطع به تیم ملی دعوت شدی. آیا این مسئله امثال می تواند به تو یاری کند تا توسط ویلموتس به تیم ملی دعوت شوی؟

دو پسته بودن برای فوتبالیست فاکتور خوب محسوب می گردد. من می توانم دفاع وسط و دفاع چپ بازی کنم. فصل گذشته در هر پستی به میدان رفتم، تلاشم این بود به استقلال یاری کنم. در هر پستی بخواهند بازی می کنم، اما این موضوع بستگی به نظر سرمربی دارد. امیدوارم چند پسته بودن بتواند به من هم یاری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سهرابیان: سال جاری باید بیشتر دیده شده و به تیم ملی دعوت شوم، در هر پستی بخواهند برای استقلال بازی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان: سال جاری باید بیشتر دیده شده و به تیم ملی دعوت شوم، در هر پستی بخواهند برای استقلال بازی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید