مظاهری برای سومین بار در پی فسخ قرارداد، دردسر برای یک گلر

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، مظاهری که پیش از این با فسخ یک طرفه قرارداد از تراکتور جدا شده بود سال گذشته قرارداد خودش با باشگاه استقلال را فسخ کرد و حالا که دوباره به این باشگاه بازگشته به علت نیمکت نشینی و حتی سکونشینی های مستمر در این باشگاه برای سومین بار در پی فسخ قرارداد رفته، هرچند به نظر می رسد این بار کار سختی در پیش دارد.

مظاهری برای سومین بار در پی فسخ قرارداد، دردسر برای یک گلر

مظاهری در تاریخ 29 دی به فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال اعلام نموده در صورت عدم دریافت مطالباتش نسبت به فسخ یک طرفه قرارداد اقدام می نماید در حالی که این بار بر خلاف دو مورد گذشته شرایط متفاوتی را تجربه خواهد نمود.

بر اساس مبلغ دریافتی و جریمه 5٪؜ به نظر می رسد مظاهری قادر به فسخ قرارداد به علت عدم دریافت مطالبات خودش از باشگاه استقلال نخواهد بود.

طبق قرارداد دو جانبه باشگاه استقلال می بایست 20٪؜ از مبلغ قرارداد مظاهری را در ابتدای فصل پرداخت می کرد که این اقدام اجرا شده، دومین موعد پرداختی در این قرارداد انتها نیم فصل اول به مبلغ 20٪؜ ذکر شده که این تاریخ طبق برنامه سازمان لیگ چهارم بهمن (انتها هفته شانزدهم و شروع تعطیلات) محاسبه می گردد اما مظاهری پیش از انتها نیم فصل در تاریخ 29 دی درخواست فسخ ارائه داده در حالی که مهلت پرداخت قسط دوم قرارداد وی هنوز به انتها نرسیده بود.

از سوی دیگر بر اساس آیین نامه جابجایی اقدام به فسخ قرارداد حداقل 30 روز پس از انتها مهلت پرداخت انجام می گردد در حالی که با احتساب تاریخ انتها نیم فصل اول هنوز یک هفته از انتها مهلت باشگاه استقلال برای پرداخت 20٪؜ دوم قرارداد مظاهری نگذشته و این باشگاه 25٪؜ نقدا و 30٪؜ (با احتساب5٪؜ جریمه) عملا به این بازیکن پرداخت نموده و با پرداخت حداقل 10٪؜ دیگر می تواند به شکل کامل مانع از جدایی مظاهری در نیم فصل گردد.

در نهایت مشخص نیست پافشاری رشید برای عدم توافق با مسئولان باشگاه استقلال جهت جدایی و پیوستن به تیم آینده با چه هدفی انجام می گردد و آیا سنگربان آبی ها می تواند برای سومین بار با فسخ یک طرفه به همکاری خودش انتها بدهد یا موانع قانونی او را در سومین کوشش به بن بست می رساند.

مظاهری طبیعتا مذاکره با باشگاههای خواستار خودش را نیز شروع خواهد نمود اما این اقدام ممکن است با شرایط موجود برخلاف دفعات گذشته این بار دردسر بزرگی برای بازیکن فسخ کننده و باشگاه مقصد ایجاد کند.

در واقع اگر درخواست فسخ مظاهری پذیرفته گردد این بازیکن می تواند بدون هیچ مسئله ای از استقلال به تیم دیگری انتقال یابد اما اگر این درخواست بر مبنای مستندات استقلال غیرقانونی تلقی گردد و کمیته مشخص شرایط فسخ مظاهری را تایید نکند این دروازه بان و بعلاوه باشگاه بعدی با مجازات و جریمه سنگینی روبرو خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مظاهری برای سومین بار در پی فسخ قرارداد، دردسر برای یک گلر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظاهری برای سومین بار در پی فسخ قرارداد، دردسر برای یک گلر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید