صادقی: مرا از بازی دادن به جوان ها ترساندند، سایپا باید نتایج خوب بگیرد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، سرمربی سایپا می گوید فسلفه تیمش باید بازیکن سازی باشد و نمی تواند مثل تیم های بزرگ به فکر قهرمانی باشد.

صادقی: مرا از بازی دادن به جوان ها ترساندند، سایپا باید نتایج خوب بگیرد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، ابراهیم صادقی سرمربی سایپا پس از پیروزی تیمش مقابل داماش گیلان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی گفت: ما در این بازی سعی کردیم بازیکنانی را بازی دهیم که کمتر در لیگ برتر بازی می نمایند تا آماده تر و پخته تر بشوند. ما سعی می کنیم بازیکنان جوان خود را بازی دهیم تا درفصل های بعد بازیکنان بهتری بشوند. ما بازی را خوب آغاز کردیم. یک گل زدیم اما در نیمه دوم تیم ما عقب نشست و بعد ا ز گلی که دریافت کردیم، تغییراتی را اعمال کردیم و به گل دوم رسیدیم.

او ادامه داد: تیم های لیگ یکی، انگیزه های زیادی مقابل تیم های لیگ برتر دارند. داماش هم فینال جام حذفی سال گذشته را تجربه نموده بود. داماش مربی های خوبی دارد که برایشان آرزوی موفقیت می کنم. به بازیکنان خود خسته نباشید می گویم و امیدوارم در بازی ها بعد بهتر باشیم.

صادقی درباره جبران شکست تیمش مقابل داماش در فصل گذشته رقابت های جام حذفی گفت: نمی گردد اسم این پیروزی را انتقام گذاشت اما در بازی فصل گذشته داور یک اشتباه داشت و اگر فیلم بازی را نگاه کنید، می فهمید که داور اشتباه نموده است. همچنین بازی کردن در چمن مصنوعی و طرفداران داماش هم سختی های خودش را دارد. کلمه انتقام قشنگ نیست اما سعی کردیم در این بازی پیروز باشیم.

سرمربی سایپا اعلام کرد: شما در این بازی دیدید که هفت بازیکن وجود دارند که می توانند به تیم ملی امید دعوت شوند. ما 13 بازیکن داریم که می توانند در تیم ملی امید حضور داشته باشند. 5-4 بازیکن داریم که می توانند در امیدهای سایپا بازی نمایند. این تیم جوانی است و باید فوتبال را واقعی دید. ما کوشش می کنیم بازیکنانمان بهتر شوند اما باید دید قرعه مان به چه تیمی می خورد. امروز منطقی نبود از بازیکنان اصلی خود استفاده کنیم و سعی کردیم بازیکنان جوان را بازی دهیم. برخی ها مرا ترساندند که ممکن است با این کار شکست بخوری اما نباید ترس داشت و کاری را که ضروری است، باید انجام داد.

او درباره زمین استادیوم دستگردی گفت: فکر می کنم استادیوم کیفیت بهتری پیدا نموده است. ما تا یک ماه در این استادیوم بازی نمی کنیم و کیفیت آن بهتر خواهد شد.

صادقی درباره جلسه اش با فرهاد مجیدی گفت: درباره بازی محبت آمیز ما صحبتی نکردیم و فقط درباره بازیکنانی که می توانند به تیم ملی دعوت بشوند صحبت کردیم. باید دید می گردد بازی محبت آمیز انجام داد یا خیر اما سعی می کنیم به تیم ملی یاری کنیم. از اهداف باشگاه سایپا بازیکن سازی است. فلسفه باشگاه سایپا با وجود تیم های بزرگ دیگر باید بازیکن سازی باشد و نمی تواند فلسفه اش قهرمانی باشد. سایپا باید نتایج خوبی بگیرد و چند سال یک بار برای آسیا کار کند. ما امکانات لازم را داریم و سعی می کنیم زیرساخت های خود را بهتر کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صادقی: مرا از بازی دادن به جوان ها ترساندند، سایپا باید نتایج خوب بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: مرا از بازی دادن به جوان ها ترساندند، سایپا باید نتایج خوب بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید