لیگ برتر فوتبال قم با حضور 8 تیم برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، علی احمدی در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم در پیش است و سال جاری 8 تیم در بالاترین سطح مسابقاتی فوتبال در قم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با هم پیکار می نمایند.

لیگ برتر فوتبال قم با حضور 8 تیم برگزار می گردد

وی اضافه کرد: این مسابقات به منظور شناسایی تیم قهرمان. راهیابی آن به زیر گروه لیگ دسته سوم فوتبال ایران برگزار می گردد و تیم انتهای جدول نیز به دسته اول سقوط می نماید ضمن این که تیم ماقبل آخر و رده هفتم جدول 8 تیمی نیز در مسابقه پلی آف با تیم نایب قهرمان دسته اول روبرو می گردد تا یک تیم در لیگ برتر فصل آینده حضور داشته باشد.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: در فصل جدید لیگ برتر فوتبال استان قم، تیم های مهام پلیمر، عقاب، سوهان محمد، وحدت شریف، پیغام، هما، سرخ پوشان و پیروزان حضور دارند و به صورت رفت و برگشت و طی 14 هفته با هم مسابقه می دهند.

احمدی بیان داشت: در هفته نخست این مسابقات تیم های مهام پلیمر با عقاب، پیغام با سرخ پوشان، وحدت شریف با سوهان محمد و هما با پیروزان روبرو می شوند و برنامه زمانی این مسابقات نیز به زودی از سوی کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم اعلام می گردد.

وی عنوان نمود: مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان و جوانان استان قم نیز در آستانه برگزاری است و در هر رده سنی، 4 تیم برتر دور اول برای مشخص قهرمان با هم مصاف می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لیگ برتر فوتبال قم با حضور 8 تیم برگزار می گردد" امتیاز دهید

3 کاربر به "لیگ برتر فوتبال قم با حضور 8 تیم برگزار می گردد" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال قم با حضور 8 تیم برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید