لیگ تنیس احیا می گردد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، لیگ تنیس ایران پس از چند سال وقفه از امروز با حضور چهل و هشت تیم در هشت گروه 6 تیمی شروع می گردد.

لیگ تنیس احیا می گردد

به گزارش خبرنگار ، تنیس یکی از محبوب ترین و مجذوب کننده ترین رشته های ورزشی در بین جوانان به تعداد می رود. تنیسور های عظیم دنیا همواره در صدر پر درآمدترین ورزشکاران قرار دارند، اما این ورزش مجذوب کننده در چند سال اخیر در کشورمان رونقی نداشته است، اما سال 1400 نقطه عطفی برای تنیس ایران به تعداد می رود، چرا که در ابتدای این سال رقابت های تور دنیای زیر 18 سال در شهر های شیراز و ارومیه و مسابقات 1000 امتیازی در تهران برگزار گردید و تنیسور های جوان پسر و دختر ایرانی نمایش قابل قبولی در این مسابقات داشتند و این درخشش نوید دهنده روز های خوب برای تنیس ایران است.

فدراسیون تنیس در یک اقدام درست و به جا پس از سال ها که در کشورمان برگزار نمی شد از ماه ها قبل در پی برنامه ریزی برای برگزاری این رقابت ها بود و دیروز چهل و هشت تیم شرکت کننده از سیزده استان کشور در هشت گروه 6 تیمی قرار گرفتند و از امروز در مجموعه تنیس چهار باغ استان البرز به صورت متمرکز و به مدت 2 هفته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. در این مسابقات 305 تنیسور حضور دارند که جوانترین آن ها 14 سال دارد. تیم های اول و دوم این مسابقات مبلغ 200 و 100 میلیون تومان جایزه خواهند گرفت.

طبق اعلام داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس و مسئولان سازمان لیگ تنیس هشت تیم برتر این رقابت ها سال آینده در لیگ برتر و هشت تیم دوم در لیگ دسته یک و سایر تیم ها در لیگ دسته دوم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

لیگ تنیس بانوان هم آبان ماه برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لیگ تنیس احیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ تنیس احیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید