مراقب آتش سوزی ناشی از تجهیزات برق در منزل باشید

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به اینکه بعضی از آتش سوزی های اتفاق افتاده در خانه ناشی از بی توجهی شهروندان به تجهیزات برق است، گفت: شهروندان به تجهیزات و لوازم برقی خود توجه جدی داشته باشند.

مراقب آتش سوزی ناشی از تجهیزات برق در منزل باشید

حسن کریمی در مصاحبه با وبلاگ توسعه دهنده ها، اظهار کرد: بعضی از آتش سوزی های اتفاق افتاده در خانه ناشی از بی توجهی شهروندان به تجهیزات برق است و بی توجهی به تجهیزات برقی ممکن است خسارت های جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

وی اضافه کرد: سرویس و نگهداری نشدن و به اصطلاح فنی آچار کشی نشدن سه شاخه های برقی به ویژه سه شاخه های کولر و لوازم برقی از این قبیل، باعث می گردد تا سرکابل آن ها سست شده و باعث داغ شدن تجهیز گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز توضیح داد: این مساله باعث می گردد تا آن وسیله برقی از حالت استاندارد خارج گردد و ممکن است تا شرایطی را به وجود بیاورد که شاهد آتش سوزی باشیم.

کریمی ادامه داد: به لحاظ استاندارد نباید کابل و سه شاخه های وسایل برقی گرم گردد و هنگامی چنین پدیده ای رخ می دهد که سرکابل آن وسیله برقی در محل خود نیم سوز و سست گردد. شهروندان هنگامی که این مساله را مشاهده می نمایند باید سه شاخه را بلافاصله از مدار خارج و توسط یک شخص متخصص اصلاح نمایند.

وی اظهار داشت: با توجه به گرمای هوا و شرایطی که برای تجهیزات برقی در خانه ها به وجود می آید، شهروندان اهوازی به تجهیزات برقی خود توجه جدی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مراقب آتش سوزی ناشی از تجهیزات برق در منزل باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراقب آتش سوزی ناشی از تجهیزات برق در منزل باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید