مسائل تولیدکنندگان پیشوا را شخصاً پیگیری می کنم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، خبرگزاری خبرنگاران- فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مسائل تولیدکنندگان پیشوا را شخصاً پیگیری می کنم.

مسائل تولیدکنندگان پیشوا را شخصاً پیگیری می کنم

به گزارش خبرگزاری وبلاگ توسعه دهنده ها از پیشوا، نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پیشوا به ریاست ابراهیم تاجیک نوری فرماندار و با حضور حسین کردستانی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری، بخشدار جلیل آباد و روسای شهرک صنعتی و اداره صمت در دفتر مدیریت شهرک برگزار شد.

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار در این جلسه با اشاره به مسائل شهرک صنعتی، گفت: با قید فوریت جلسه ای با حضور مدیران دستگاه های مرتبط به منظور اتخاذ تصمیمات کارشناسی در سطح شهرستان برگزار و سپس پیگیری ها در سطوح استانی و کشوری دنبال می شود.

وی اضافه نمود: تولید یکی از مهمترین اولویت های کشور و شهرستان پیشوا است و لازم است با رفع مسائل شهرک صنعتی و صاحبان صنایع تلاش کنیم تا شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها در عمل تحقق یابد.

فرماندار شهرستان پیشوا بیان داشت: با توجه به اهمیت تولید و اشتغال و تاثیر آن در دیگر بخش های جامعه، مسائل هر تولید کننده و صنعتگری را شخصاً پیگیری می کنم و از تمامی دستگاه ها می خواهم تمام همت خود را برای رفع مسائل این حوزه به کار گیرند.

انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "مسائل تولیدکنندگان پیشوا را شخصاً پیگیری می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل تولیدکنندگان پیشوا را شخصاً پیگیری می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید