نام های اینستاگرام و واتساپ تغییر می کند؛ افزوده شدن نام از فیسبوک به آن ها

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، به نظر می رسد مدیران فیسبوک تصمیم دارند اینستاگرام و واتساپ را هم به سرنوشت شبکه اجتماعی اولیه خود دچار کنند. به نظر شما چه تصمیمی مهم تر از تغییر نام این دو شبکه اجتماعی می تواند روی آن ها تاثیر منفی بگذارد.

نام های اینستاگرام و واتساپ تغییر می کند؛ افزوده شدن نام از فیسبوک به آن ها

فیسبوک تصمیم گرفته است نام خود را به اینستاگرام و واتساپ اضافه کند. به زودی نام Instagram به Instagram from Facebook و نام WhatsApp به WhatsApp from Facebook تغییر پیدا خواهد کرد.

فیسبوک قبلا این تغییر نام را برای برخی از اپلیکیشن ها و شرکت های خود انجام داده است و کاملا تایید شده به زودی شاهد نام های اینستاگرام از فیسبوک و واتساپ از فیسبوک خواهیم بود.

نام های جدید در عنوان اپلیکیشن های اینستاگرام و واتساپ هر دو فروشگاه اپ استور و گوگل پلی ظاهر می شود ولی احتمالا روی دستگاه شما همان نام فعلی اپلیکیشن های باقی خواهد ماند (حداقل تا کنون).

احتمالا عبارت از فیسبوک در صفحه اسپلش (تصویر هنگام بارگذاری یک برنامه) این اپلیکیشن ها ظاهر می شود چون فیسبوک قبلا این تغییر را برای شرکت اوکلیوس انجام داده است.

بخشی از فیسبوک

سخنگوی فیسبوک به طور شخصی به نشریه The Information گفته است با تغییر این نام گذاری ها در پی شفاف سازی بیشتری محصولات و خدمات فیسبوک بوده و می خواهند نشان بدهند اینستاگرام و واتساپ بخشی از فیسبوک هستند.

پیش از این، مارک زاکربرگ اعلام کرده بوده به دنبال طراحی یک سیستم رمزنگاری پایان به پایان مشترک میان فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ هستند.

در حال حاضر، هر دو اپلیکیشن اینستاگرام و واتساپ به طور مجزا از فیسبوک اجرا می شوند که اتفاقا همین موضوع دلیلی بر موفقیت شان شده است. بسیاری از نوجوانان و جوانانی که از فیسبوک دلسرد شدند؛ به سوی این اپلیکیشن ها گرایش پیدا کردند و به وضوح بر محبوبیت آن ها افزودند.

تغییر نام اینستاگرام و واتساپ در حالی دارد از سوی فیسبوک کلید می خورد که خرید این شرکت ها و دیگر قراردادای تملکی فیسبوک زیر ذره بین کمیسیون تجارت فدرال امریکا است تا ناقض قوانین ضد انحصاری نباشند.

دیروز وال استریت ژورنال گزارش داده کمیسیون تجارت فدرال امریکا در حال بررسی قراردادهای خرید فیسبوک است و ممکن است این شرکت تخلفاتی در این زمینه داشته باشد.

حالا نظر شما درباره نام های جدید اینستاگرام و واتساپ چیست؟ نظرات خود را درباره این تصمیم فیسبوک با ما در میان بگذارید!

منبع

منبع: یک پزشک

به "نام های اینستاگرام و واتساپ تغییر می کند؛ افزوده شدن نام از فیسبوک به آن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام های اینستاگرام و واتساپ تغییر می کند؛ افزوده شدن نام از فیسبوک به آن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید