هاوال چیتو DHT مدل 2022 رونمایی شد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، گریت وال در سال های گذشته توجه خود را به ساخت خودروهای شاسی­ بلند و کراس اوور معطوف نموده و می­ توان به جرئت ادعا کرد که در این زمینه پیروز هم بوده است.

هاوال چیتو DHT مدل 2022 رونمایی شد

هاوال در حال به روزرسانی محصولات خود و ارائه نسل نو از آنها است. خودروهایی که نه تنها از نظر پلتفرم و ساختار فنی متحول شده، بلکه شیوه نام گذاری آنها نیز به کلی تغییر نموده است. تا امروز هاوال برای نام گذاری محصولات خود از ترکیب حروف و اعداد استفاده می کرد، اما چند وقتی است که این رویه را تغییر داده است.

نوترین محصول این شرکت نیز چند روز پیش با نام هاوال چیتو DHT مدل 2022 رونمایی شد. نامی که ترجمه تحت اللفظی آن در زبان چینی خرگوش قرمز می گردد.

داشبورد هاوال چیتو DHT

نمایشگر و دسته دنده هاوال چیتو DHT

دکمه های کنترلر هاوال چیتو DHT

سانروف هاوال چیتو DHT

قبلی 1 از 4 بعدی

تعیینات فنی هاوال چیتو DHT مدل 2022

این خودرو از نظر ابعاد برابر با 4470 میلی متر در طول، 1898 میلی متر در عرض و 1625 میلی متر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محورها نیز برابر با 2700 میلی متر است. عناصر قرمزرنگ در تزیینات اسپرت بدنه نیز با ویژگی های مفهوم نام چیتو کاملاً هماهنگ شده است.

هاوال چیتو DHT مدل 2022 در کلاس کراس اوورهای کامپکت است و به علت قیمت آن، خیلی ها آن را ادامه دهنده راه هاوال F5 می دانند. هاوال چیتو در سال 2021 وارد بازار چین شده است و در مدل بنزینی با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 4B15C با قدرت تقریبی 184 اسب بخار و گشتاور 275 نیوتن متر به دست خریدارانش می رسد. سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است. رینگ های آلومینیومی در حالت استاندارد 18 اینچی ارائه می گردد.

هاوال چیتو DHT از نمای روبه رو

نمای جانبی هاوال چیتو DHT

نمای پشتی هاوال چیتو DHT

نمای پشتی هاوال چیتو DHT

چراغ عقب هاوال چیتو DHT

قبلی 1 از 5 بعدی

تحویل هاوال چیتو DHT مدل 2021

هاوال در آخرین روزهای سال 2021 میلادی، مدل هیبریدی چیتو را هم معرفی کرد و آن را با پسوند DHT تحویل خریداران داد. این مدل هیبریدی همان طور که از نام آن تعیین است، از پیشرانه سبز DHT هاوال استفاده می نماید؛ یعنی همان موتور 1.5 لیتری را در سینه دارد ولی این بار از نوع 4G15H و تنفس طبیعی است و فقط 95 اسب بخار تحویلتان می دهد.

موتور بنزینی هاوال چیتو DHT مدل 2022 به پکیج باتری های 1.8 کیلووات ساعت هم متصل شده است؛ به همین علت حداکثر قدرت آن تفاوت چندانی با مدل بنزینی ندارد و به حدود 187 اسب بخار می رسد. تزیینات مشکی بدنه مانند سقف مشکی، زه های کناری مشکی و کاسه چراغ های دودی عقب، از مهم ترین تفاوت های تیپ DHT با تیپ های بنزینی هاوال چیتو به شمار می رود.

آگهی های خرید و فروش هاوال

***

شما می توانید آخرین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ توسعه دهنده ها بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "هاوال چیتو DHT مدل 2022 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاوال چیتو DHT مدل 2022 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید