واکنش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به انتخابات هیئت فوتبال استان؛ وجاهت قانونی ندارد!

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، انتخابات هیئت فوتبال این استان را بدون وجاهت قانونی دانست.

واکنش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به انتخابات هیئت فوتبال استان؛ وجاهت قانونی ندارد!

مرتضی ورزلدوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ توسعه دهنده ها، درباره برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان گیلان گفت: این انتخابات وجاهت قانونی نخواهد داشت. روز گذشته (چهارشنبه) نامه ای از وزارت ورزش و جوانان درباره لغو انتخابات به فدراسیون فوتبال ارسال شد که رونوشت آن را به هیئت فوتبال استان گیلان دادیم. با این حال انتخابات را برگزار کردند و مدیرکل ورزش و جوانان استان (مریم بخشی) هم در آن حاضر نبود.

وی در خصوص اینکه مهدی تاج به عنوان رئیس مجمع یا بخشی به عنوان نایب رئیس مجمع باید در انتخابات حاضر می شدند، توضیح داد: بله، اما هیچ کدام از آنها به انتخابات نیامدند و بهاروند به جای تاج در مجمع شرکت کرد. کسی از اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به انتخابات نیامد و حتی نماینده وزارت ورزش هم در انتخابات حاضر نبود.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان در ادامه افزود: وزارت ورزش و جوانان، مرجع بالادستی فدراسیون فوتبال است و فکر می کنم این انتخابات از لحاظ قانونی مشکل دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به انتخابات هیئت فوتبال استان؛ وجاهت قانونی ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به انتخابات هیئت فوتبال استان؛ وجاهت قانونی ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید