پیشکسوت استقلال: 5 سال است که ضربه می خوریم و کسی به داد تیم نمی رسد، یک نفر برای حل اختلافات بزرگتری کند

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که این تیم 5 سال است ضربه می خورد و هیچ کس به داد آبی ها نمی رسد.

پیشکسوت استقلال: 5 سال است که ضربه می خوریم و کسی به داد تیم نمی رسد، یک نفر برای حل اختلافات بزرگتری کند

ایمان عالمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ توسعه دهنده ها، درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست وپنجم لیگ برتر، گفت: به خاطر حساسیت های امتیازی، بازی بسته ای از هر دو تیم دیدیم. در نیمه دوم برای استقلال ناداوری رخ داد و نتیجه می توانست برای استقلال باشد. صحنه ای که آفساید نبود و متأسفانه تصمیم داور باعث شد استقلال از سه امتیاز حیاتی محروم گردد.

وی در خصوص اظهارات فرهاد مجیدی پس از این بازی توضیح داد: هر چقدر اختلافات بیشتر گردد، دودش به چشم طرفداران استقلال خواهد رفت. در هیچ جای جهان نمی بینید مدیرعامل و سرمربی یک تیم با هم در بیفتند و هر کسی در شرایط خودش تصمیم بگیرد. با این شرایط سنگ روی سنگ بند نمی گردد. باید یک عظیم تر بیاید و مسائل را حل نماید. وزارت ورزش و جوانان که نگاهی به استقلال ندارد، اما حداقل در این جور مواقع عظیمی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از وزارت ورزش یادآور شد: اگر استقلال زیر نظر وزارت ورزش است، باید هر چه زودتر مسائل این باشگاه را حل نماید و تصمیمان درستی بگیرد، نه اینکه نگاه ویژه ای به تیم دیگری داشته باشد. اگر شرایط یکسان بود، مطمئن باشید خیلی از شرایط ها امروز فرق می کرد. استقلال 5 سال است ضربه می خورد و کسی هم نیست به داد این تیم برسد. امیدوارم در دولت آینده به مسائل استقلال رسیدگی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیشکسوت استقلال: 5 سال است که ضربه می خوریم و کسی به داد تیم نمی رسد، یک نفر برای حل اختلافات بزرگتری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت استقلال: 5 سال است که ضربه می خوریم و کسی به داد تیم نمی رسد، یک نفر برای حل اختلافات بزرگتری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید