کریمی: پس از زدن گل شرایط برای سپاهان سخت شد، مهم نیست چه کسی گل می زند

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، گروه استان ها- هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: پس از اینکه در نیمه نخست به گل رسیدیم شرایط برای ما سخت شد و پیکان به اوت های بلند روی آورد و توپ در بیشتر زمان بازی روی هوا بود.

کریمی: پس از زدن گل شرایط برای سپاهان سخت شد، مهم نیست چه کسی گل می زند

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها از اصفهان، سیدمحمد کریمی پس از پیروزی سپاهان مقابل پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر، در جمع وبلاگ توسعه دهنده ها گفت: پس از اینکه در نیمه نخست به گل رسیدیم شرایط برای ما سخت شد و پیکان به اوت های بلند روی آورد و توپ در بیشتر زمان بازی روی هوا بود.

وی توضیح داد: در نیمه دوم در صحنه ای مشکوک که فکر نمی کنم پنالتی بود، گل دریافت کردیم اما خدا را شکر می کنم که به بازی برگشتیم و فرصت های گلزنی دیگری نیز داشتیم. این برد را به طرفداران مان تقدیم می کنیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره خلاقیت هافبک های تیمش در میانه میدان اعلام نمود: نوع بازی تیم ما کار بر روی زمین و پاس های در عمق است و کادرفنی نیز از بازیکنان درخواست می نماید این فرایند را ادامه دهند.

کریمی اعلام کرد: کوشش مان این است به گونه ای بازی کنیم تا تماشاگران از بازی ما لذت ببرند. مهم نیست چه کسی پاس گل می دهد یا گلزنی می نماید، مهم پیروزی تیم در هر ملاقات است.

172، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کریمی: پس از زدن گل شرایط برای سپاهان سخت شد، مهم نیست چه کسی گل می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: پس از زدن گل شرایط برای سپاهان سخت شد، مهم نیست چه کسی گل می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید