کشف 70 درصدی خودرو های مسروقه در 24 ساعت اولیه پس از سرقت، ارتقاء کشف سرقت خودرو با دوربین های پلاک خوان

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، جانشین پلیس آگاهی ناجا با اشاره به نقش دوربین های پلاک خوان خودرو های گشتی پلیس آگاهی استان های سراسر کشور در کشف خودرو های مسروقه گفت: بیش از 70 درصد کشف خودرو های سرقت شده در 24 ساعت اولیه پس از سرقت اجرا شده است.

کشف 70 درصدی خودرو های مسروقه در 24 ساعت اولیه پس از سرقت، ارتقاء کشف سرقت خودرو با دوربین های پلاک خوان

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ توسعه دهنده ها، سرهنگ فرامرز به گذر با اشاره به تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی برای کشف خودرو های مسروقه، گفت: رعایت نکات ایمنی و حفاظتی توسط مالکان خودرو، توجه به توصیه های پلیسی و تجهیز خودرو به وسایل بازدارنده نقش به سزایی در کاهش وقوع سرقت دارد.

وی در ادامه نقش دوربین های پلاک خوان خودرو های گشتی پلیس آگاهی استان های سراسر کشور در کشف خودرو های مسروقه را تاثیرگذار دانست و اضافه کرد: افزایش نظارت و کنترل بر عملکرد خودرو های گشت یکی دیگر از اقدامات شاخص پلیس آگاهی ناجا در سال گذشته بوده است.

این مقام انتظامی همچنین به افزایش 95 درصدی کشف خودرو های سرقتی در سال 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره و شرح داد: بیش از 70 درصد کشف خودرو های سرقت شده در 24 ساعت اولیه پس از سرقت اجرا شده است.

جانشین پلیس آگاهی ناجا در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را در پارکینگ های عمومی یا اختصاصی پارک کرده و استفاده از ابزار هایی مانند قفل فرمان، قفل پدال و دزدگیر های حرفه ای را در هنگام پارک در معابر مورد توجه قرار دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کشف 70 درصدی خودرو های مسروقه در 24 ساعت اولیه پس از سرقت، ارتقاء کشف سرقت خودرو با دوربین های پلاک خوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 70 درصدی خودرو های مسروقه در 24 ساعت اولیه پس از سرقت، ارتقاء کشف سرقت خودرو با دوربین های پلاک خوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید