کولاکوویچ: ایران، تیمی نیست که دفاع روی تور مهلکی داشته باشد، خواب آلود بودیم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در دو ست ابتدای بازی با روسیه خسته و خواب آلود بودیم و روی بازی تمرکز نداشتیم.

کولاکوویچ: ایران، تیمی نیست که دفاع روی تور مهلکی داشته باشد، خواب آلود بودیم

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص شکست سه بر یک تیمش مقابل روسیه در بازی نخست جام جهانی 2019 گفت: در وهله اول به تیم ملی روسیه به خاطر این پیروزی تبریک می گویم.

وی ادامه داد: ما در دو ست ابتدای بازی خواب آلود بودیم و روی بازی تمرکز نداشتیم. روسیه در تمام قسمت های بازی از ما بهتر بود و به ویژه سرویس های خوبی به زمین ما زد. ما هم در مقابل، نتوانستیم راه حلی برای مشکل خود در ست های ابتدایی پیدا کنیم.

کولاکوویچ گفت: ما در اواسط ست سوم شرایط را تغییر دادیم و به روشی که خودمان می دانستیم بازی کردیم. در ست سرانجامی اما روسیه سرویس های بسیار خوبی به زمین ما زد و در نهایت توانستند برنده این بازی شوند.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: اگر آمار بازی تیم ما و روسیه مقایسه کنید متوجه می شوید که تیم ایران، تیمی نیست که دفاع روی تور مهلکی داشته باشد. ما می توانیم از تاکتیک دفاع و دریافت استفاده کنیم چون بازیکنان ما قادر نیستند مثل روسیه دفاع های منجر به امتیاز داشته باشند. این تنها به خاطر قد و قامت بلند بازیکنان روسیه نیست و به سیستم متفاوت والیبال ما نیز مربوط می گردد.

کولاکوویچ در سرانجام گفت: ما با انرژی بسیار خوبی بازی می کنیم ولی در بازی مقابل روسیه چنین روحیه ای را نداشتیم. ما می توانیم بازی خودمان را در سطح بسیار بالایی از انگیزه و مبارزه ادامه بدهیم. دیدار با روسیه احتیاج به انرژی بسیار زیادی داشت و بدون این انرژی بازی کردن غیر ممکن بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کولاکوویچ: ایران، تیمی نیست که دفاع روی تور مهلکی داشته باشد، خواب آلود بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: ایران، تیمی نیست که دفاع روی تور مهلکی داشته باشد، خواب آلود بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید