یاران حدادی و نیکخواه پیروز شدند، بیجینگ با کامرانی باخت

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، در ادامه دیدارهای لیگ بسکتبال چین، سیچوان با درخشش حامد حدادی و یاران صمد نیکخواه بهرامی حریف خود را شکست دادند.

یاران حدادی و نیکخواه پیروز شدند، بیجینگ با کامرانی باخت

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، در دور سی و چهارم لیگ بسکتبال چین امروز (چهارشنبه) تیم سیچوان جینکیانگ وال که حامد حدادی، سنتر ملی پوش ایران را پس از چند جلسه غیبت در اختیار داشت با نتیجه 101 بر 99 مقابل میهمان خود گوانگدونگ تایگرز به پیروزی رسید. حدادی در این ملاقات 33 دقیقه و 50 ثانیه بازی کرد و با کسب 16 امتیاز، 22 ریباند و 3 پاس گل، دابل دابل کرد. جاستین دنتمون 33 امتیاز و 3 ریباند دیگر برای سیچوان به دست آورد. یی جیان لیان نیز 35 امتیاز و 7 ریباند برای گوانگدونگ داشت.

همچنین مهدی کامرانی، گارد رأس تیم ملی ایران در شکست 110 بر 118 تیمش بیجینگ مقابل جیلین تایگرز، 33 دقیقه و 41 ثانیه بازی کرد و 20 امتیاز، 7 ریباند و 11 پاس گل داشت. دورل رایت نیز 37 امتیاز و 9 ریباند دیگر برای بیجینگ به دست آورد.

در دیگر بازی تیم ژیجیانگ گلدن بولز که صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی ایران را در اختیار دارد در مدت 36 دقیقه بازی او با نتیجه 113 بر 105 میزبان خود شنژن لیوپاردز را شکست داد. نیکخواه بهرامی در این ملاقات 32 امتیاز، 4 ریباند و یک پاس گل برای تیمش کسب کرد. ویلی وارن نیز 47 امتیاز، 4 ریباند و 10 پاس گل دیگر برای ژیجیانگ به دست آورد.

منبع: تسنیم

به "یاران حدادی و نیکخواه پیروز شدند، بیجینگ با کامرانی باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاران حدادی و نیکخواه پیروز شدند، بیجینگ با کامرانی باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید